Netlandet Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Du trenger ikke lakke hele siden for å få vekk det fargeskillet der, tipper det holder å lakke hos en god lakkerer med riktig lakkode Er ikke like lett å treffe på fargen på biler. spesielt sølv. Selv om du har lakk koden, så kan det være mange nyanser av den på samme lakk koden. Hadde en bil med 7 forskjellige nyanser. Beste er å lakke hele siden eller skygge det ut I tillegg til at lakken selvfølgelig blir slitt i løpet av årenes løp, slik at lakkereren ofte er nødt til å blande inn lysere/mørkere nyanser for å matche den originale lakken Men rubbing og polering gjør jo underverker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 vi får snart ta en shoot! rart, gikk ikke lange tia fra jeg sa at du burde selge MB en, før du ringte og fortalte om denne hehe men du, serr, stereo? er du ikke litt for gammel for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Gamle bilen til en kompis dette Kan skrive under på at den er tatt godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 vi får snart ta en shoot! rart, gikk ikke lange tia fra jeg sa at du burde selge MB en, før du ringte og fortalte om denne hehe men du, serr, stereo? er du ikke litt for gammel for det? Det må vi få gjort!! Måtte jo ha en bil som jeg er førnøyd med Mercedes er grei biler det og, men ikke på samme måte som BMW!!!! Kan en bli for gammel til det Blir dobbel din spiller, skjermer i nakke støttene, 2 stk 12'' sub, kondensator, 5 kanals forsterker, skjerm i koffert lokk. Alt blir trekt i skinn, neon lys, plexi glass+++ Her er noen bilder av tidligere biler jeg hadde med litt stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 flott eksemplar av E39, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 var det du som hadde merca!?!? lol... dahar jeg jo snakket med deg lenge før vi ble kjent... hehe... kjørte jo stian litt i den grå e30 og den røde... lurer på om ikke du satt på i den grå dahadde jeg hatt lappen svært lite hehe... ja, husker den spilte "ok" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 sjef! skikkelig fin bil. har NESTEN hel lik, er ikke så mye som skiller, utenom styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Fikk en del problemer med bilen etterhvert, noe var det når jeg kjøpte bilen også. Nå er det meste snart i orden. Her er listen i allefall!! Nr 1. FIKSET. Vindus visker begynte å fucke seg. Gikk av seg selv og plutselig ikke i det hele tatt. Kjipt når viskerne slutter å gå i rengvær på motor veien!! Viste seg at motoren var gåen, så byttet den. Nr 2. FIKSET. Topp pakning røyk. Brukte mye olje og vann, så det var jo bare et spørsmål om tid egentlig. Trykk testet toppen og den var grei, planslipte den, byttet ventiltetninger, byttet filter til veivhus ventilasjonen, byttet simoring på veiven som lakk litt, nytt vann med frostveske, ny olje castrol edge 5w 30, ny vann pumpe og ny termostat. Nr 3. FIKSET. Byttet indre og ytre styreledd på begge sider og mansjet på siden. Kjøpte nye. Nr 4. FIKSET. Bensin pumpa sluttet å levere. Kjøpte ny. Nr 5. FIKSET. El rulle gardin gikk bare opp på ene siden. Viste seg at ene alu staget var knekt og prøvd å fikset med med noe mesing blekk og noen skruer av forrige eier. Det andre staget knakk da jeg dro av hatte hyllen. Laget nye stag i 10x1.0mm syrefaste rør. Det burde vel holde Nr 6. FIKSET. Ryggesensorer virket ikke. Altså null lyd da jeg satt den i revers. Etter en del feilsøking, fant jeg ut at relet var gåen. Nr 7. FIKSET. Klima funket ikke, kjølte ingenting. Viste seg den var tom for gass, men ingen lekkaskje i anlegget. Fant ut at vifte til kjølig av klima ikke gikk rundt, men satt bom fast. Da blir det over trykk i systemet når det ikke blir kjølt ned og slipper ut i gjennom en sikkerhets ventil. Byttet viften. Nr 8. IKKE FIKSET. Trenger ny takluke kasset. Nr 9. FIKSET. Trengte 2 stk nye '' kjøttben'' til forstiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Nr 8. IKKE FIKSET. Trenger ny takluke kasset. Nr 9. IKKE FIKSET. Trenge 2 stk nye '' kjøttben'' til forstiling. Tror æ har liggende en ekstra tanya tucker kassett, hvis den kan brukes Så det blir forstillingsdeler fra MENY nå eller?? Ska sei du har hatt nok å stri med i det siste..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Nr 8. IKKE FIKSET. Trenger ny takluke kasset. Nr 9. IKKE FIKSET. Trenge 2 stk nye '' kjøttben'' til forstiling. Tror æ har liggende en ekstra tanya tucker kassett, hvis den kan brukes Så det blir forstillingsdeler fra MENY nå eller?? Ska sei du har hatt nok å stri med i det siste..... Tanya tucker er konge Eller kanskje ikke Kun det beste er godt nok og da blir fra kjøtt disken på MENY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå