stokke Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Stuket? hva er en stuk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Rå bil, likte den svært godt Men hvor får enn tak i slike bbs felger? er vell RS det der? Mvh De kalles BBS RC090, også kalt "style 5's" Jeg fikk disse ifra en svenske, tror de er ganske skjeldne i 18"s¨ takk for fine komentarer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Stedet her er ikke akkurat hokksund sentrum da det ligger endel lenger opp i elva. Fant forresten stedet gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Du så nok det stedet fra mjøndalen "sentrum" . og det ligger rett ved siden av buskerud storsenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 SMukke bilder, har du bilder av bilen med 17" felger på?.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 =) Ja: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=120254&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Ble den godkjent med s motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Holder fortsatt på. Biltilsynet driver å sjekker litt om det de var 'usikkre' på, om selve bilen tåler det... :::: PpPppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Faen jeg ble sulten!! Åhh herreguud for en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Ojojoj Aldri mer enn 16" eller 17" på E30 er mitt motto men dette ble jo bare dritlekkert, og så fint at du ikke har satt på den klumpete M-tech 2 vingen blir mere clean og stilren uten Jeg selger sjela mi for den bilen dær, nuff said. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 ja enig her hater m-tech 2 vingen den hører ingen steder hjemme. men siden det er en m maskin kunne det gått med en m vinge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 ja enig her hater m-tech 2 vingen den hører ingen steder hjemme. men siden det er en m maskin kunne det gått med en m vinge ? Enig i at det er mer cleant uten en m-tech 2 vinge, men en M-vinge på en E30 ser i mitt syn helt teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 ja enig her hater m-tech 2 vingen den hører ingen steder hjemme. men siden det er en m maskin kunne det gått med en m vinge ? Enig i at det er mer cleant uten en m-tech 2 vinge, men en M-vinge på en E30 ser i mitt syn helt teit ut. Enig med torek, mye bedre uten, blir veldig clean og ryddig uten vinge. Denne er det jo ikke noe og si på, denne er så perfekt som det går ann og få blitt! Den blåfargen er så pent på e30, smykke i mine øyner dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 liker m-tech2 vingen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 digg bil.. en av de beste e30er jeg har sett=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå