Gjest Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 er en m20b25 med twin turbo i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Hvor er ditt verk da Jørgen? Hørte en prærieulv (Vegard) nevnte noe deler som ikke fungerte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Det var ett tredje gir som jikk heden her en dag Blir ny sterkere kasse snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 hehe, fort gjort det med litt power under panseret.. Kasse du kjørt med da? å ska kjør med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Kjørte med getrag 265.Skal kjøre med getrag s420. 6 trinns som står bla i e36 m3. samme innmat som i e34 m5 6trinns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Kjørte med getrag 265.Skal kjøre med getrag s420. 6 trinns som står bla i e36 m3. samme innmat som i e34 m5 6trinns. Det skulle vel holde litt bedre enn 265`n ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Flere bilder og info på den svarte E28'en, please!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Flere bilder og info på den svarte E28'en, please!! den svarte e28'n der er kvalmt strøken her er noen flere bilder som eieren har lagt ut: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=120213 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Var egentlig disse E30`ene som var noe å ta bilder av.. Var en svart cab der med X antall folk på bagasjelokk å som så ut som den hadde vært gjennom en atomkrig.. ble flau på vegne av de som stod der.. Liten artig sak med den blå e30`n med BBS hjul.. Vi kjørte samtidig fra treffet, og da vi kom på Krifast så skulle han andre veien. Da han hadde betalt så var d bånn gass, å der satt en mann i 40 (+) årene å glisa meg midt i trynet mens han tømte 1 og 2 gir i sleng oppover mot brua uvist hvilken maskin som sto i, men hørtes ut som en m20 som var turbokonvertert.. på Baklokket stod det 316+ Den synes jeg var litt morsom! hehe, vet hvem det er bjørnar heter han, er en 325 BI turbo det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 du har ikke bilder/film av bilen min utpå burneplassen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 du har ikke bilder/film av bilen min utpå burneplassen da?? Den er RÅ den E30'n din! Damn Hvis den røde E46'n(ekte M3 eller bare skjermer?) hadde lakkert carbonen - eller iallefall deler av den - i samme rødfarge som resten av bilen hadde jeg virkelig likt den! Den var selvfølgelig fin nå også, men den hadde absolutt blitt mange hakk råere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 du har ikke bilder/film av bilen min utpå burneplassen da?? jeg filma den ene gangen du var utpå firkanten der. filma med mobil da så kvaliteten er ikke på topp. noen som har bilde av min hvite e28 med borbet a felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 du har ikke bilder/film av bilen min utpå burneplassen da?? Har ikke det, men skal høre med en kompis som hadde med filmkamera, å få han til å sende meg den om han har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 noen som har bilde av min hvite e28 med borbet a felger? jepp,har det legger ut etter jeg har redigert de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 noen som har bilde av min hvite e28 med borbet a felger? jepp,har det legger ut etter jeg har redigert de flott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå