korny Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Er det en katt som ligger forran bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 HVA er poenget med denne tråden? Kunne tilnød vært plassert i tulletråden... Ser jo også klart å tydelig at den lille katten el hva det er ikke direkte er skyld i disse skadene.. (frontskader og en diger bulk i siden) Stakkars katt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 HVA er poenget med denne tråden? Kunne tilnød vært plassert i tulletråden... Ser jo også klart å tydelig at den lille katten el hva det er ikke direkte er skyld i disse skadene.. (frontskader og en diger bulk i siden)Stakkars katt... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Vil ikke møte elg? skjønte ikke noe av denne jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Vil ikke møte elg? skjønte ikke noe av denne jeg... Skulle akkurat til å si det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Dette var bare teit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Vil ikke møte elg? skjønte ikke noe av denne jeg... Skulle akkurat til å si det samme treige eller? ironi, det han mente var åssen det hadde godt hvis man møtte en elg, som er 20 ganger større.. når en liten katt kan gjøre så stor skade.(liksom) Edit: slenger meg på det ang tullematerial dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Vil ikke møte elg? skjønte ikke noe av denne jeg... Skulle akkurat til å si det samme treige eller? ironi, det han mente var åssen det hadde godt hvis man møtte en elg, som er 20 ganger større.. når en liten katt kan gjøre så stor skade.(liksom) Heller det av vi ikke klarer å se humoren i det da kanskje. At en påkjørt katt lissom skal ha lagd den bulken på SIDEN er ikke akkuratt mye humor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Hva med at katten hadde sprunget inn i sida på bilen å så forfjamsa seg forran? Legger mann godviljen til så kan den være morsom, men hører vel hjemme i en tulletråd ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Hva med at katten hadde sprunget inn i sida på bilen å så forfjamsa seg forran? Legger mann godviljen til så kan den være morsom, men hører vel hjemme i en tulletråd ja.. Selv foretrekker jeg heller humor der man ikke må lage usannsynlige teorier for at de skal være morsomt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Hva med at katten hadde sprunget inn i sida på bilen å så forfjamsa seg forran? Legger mann godviljen til så kan den være morsom, men hører vel hjemme i en tulletråd ja.. Selv foretrekker jeg heller humor der man ikke må lage usannsynlige teorier for at de skal være morsomt hehe Hehe, godt poeng.. Bare min ville fantasi som er på ville veier en noe uvanlig rolig lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Hehe, godt poeng.. Bare min ville fantasi som er på ville veier en noe uvanlig rolig lørdag hehe Apropo ville veier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Hehe, godt poeng.. Bare min ville fantasi som er på ville veier en noe uvanlig rolig lørdag hehe Apropo ville veier.. Off, på tide å finne senga snart tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå