Gå til innhold

vil ikke møte elg

korny
 Share

Anbefalte innlegg

HVA er poenget med denne tråden? Kunne tilnød vært plassert i tulletråden... Ser jo også klart å tydelig at den lille katten el hva det er ikke direkte er skyld i disse skadene.. (frontskader og en diger bulk i siden)

Stakkars katt...

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke møte elg? skjønte ikke noe av denne jeg...

Skulle akkurat til å si det samme :P

treige eller?

ironi, det han mente var åssen det hadde godt hvis man møtte en elg, som er 20 ganger større..

når en liten katt kan gjøre så stor skade.(liksom)

Edit: slenger meg på det ang tullematerial dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke møte elg? skjønte ikke noe av denne jeg...

Skulle akkurat til å si det samme :P

treige eller?

ironi, det han mente var åssen det hadde godt hvis man møtte en elg, som er 20 ganger større..

når en liten katt kan gjøre så stor skade.(liksom)

Heller det av vi ikke klarer å se humoren i det da kanskje. At en påkjørt katt lissom skal ha lagd den bulken på SIDEN er ikke akkuratt mye humor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at katten hadde sprunget inn i sida på bilen å så forfjamsa seg forran? :lol:

Legger mann godviljen til så kan den være morsom, men hører vel hjemme i en tulletråd ja..:lol:

Selv foretrekker jeg heller humor der man ikke må lage usannsynlige teorier for at de skal være morsomt ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at katten hadde sprunget inn i sida på bilen å så forfjamsa seg forran? :lol:

Legger mann godviljen til så kan den være morsom, men hører vel hjemme i en tulletråd ja..:lol:

Selv foretrekker jeg heller humor der man ikke må lage usannsynlige teorier for at de skal være morsomt ;) hehe

Hehe, godt poeng.. Bare min ville fantasi som er på ville veier en noe uvanlig rolig lørdag :shock::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...