Gå til innhold

BMW 318i eller 320i !?

Tors
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det mye bykjøring du skal drive på med, ville jeg valgt nyest mulig 318, pga m50b20 motoren er relativt tørst og når du ikke har mer enn 22 000 å handle for, vil du få en nyere bil om du går for litt mindre motorstørrelse.

Du får heller kjøpe en 318is kanskje nå ( bare husk at forsikring av 3 serien er dødelig for yngre menn) og så oppjustere senere når økonomien tillater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en bil som jeg skal kjøre helt vanlig med. er lei av ford fiesta som jeg hadde, så må bli en sedan.

By og bykjøring, det er litt blandet.

Det skal ikke være en racerbil, så hestekreftene er ikke så viktig.

Jeg skal bare ha en bil som lever en 4-5 år til.

Jeg er student, så jeg kan ikke ha en bil som bruker så mye på mila.

en 320 er vel ikke så gæærnt? noen som vet hva disse bilene bruker på mila?: 318i , 318is og 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22000kr er ikke veldig mye for en bil..du får det du betaler for er det noe som heter....men prøv å finn en 320\318 som er pent behandlet...forferdelig mange stygge og ødelagt e36 i landet..og dette gjelder alle pris klasser..er fullt mulig å finne en veldig pen e36 til 22000kr..men ikke lett..

jeg har kjørt e36 i 7år nå og følgende ting bør du i allefall sjekke nøye: rust (i hjulbrønnen og området der hvor batteriet står på 6erene) og rust rundt lyktene bake..(ingen e36 er helt vantette)...

jeg kjenner bare m50 motoren, den er bra. Men den har et forferdelig skjørt kjølesystem. Så sjekk at motoren kan stå å gå på tomgang uten å gå varm. Dette gjelder seff også ved kjøring. Vannpumpe, termostat, radiator, viskoskobling er veldig veldig dårlig på disse motorene.

Hvis du kan unngå det ikke kjøp bil med elektriske vinduer og takluke. Dette ryker før eller senere.

320 bruker ca 0,80 på ytterst forsiktig langkjøring. Går over literen på bykjøring og ca literen på blandet kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...