525i1991 Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 hadde bmw i det hele tatt hentet mer effekt ut av 4erene originalt i e30/e36 så hadde jeg egentlig heller foretrukket det. 4er med 192 hk..ja takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Er det mye bykjøring du skal drive på med, ville jeg valgt nyest mulig 318, pga m50b20 motoren er relativt tørst og når du ikke har mer enn 22 000 å handle for, vil du få en nyere bil om du går for litt mindre motorstørrelse. Du får heller kjøpe en 318is kanskje nå ( bare husk at forsikring av 3 serien er dødelig for yngre menn) og så oppjustere senere når økonomien tillater det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 en 318 is er jo fort dyrere enn en 320 da:P og desuten så er det coupe modellene som er dyrest å forsikre, har en kompiss med 96 320 coupe og betaler 30k i året i forsikring som 18åring med fullkasko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tors Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Jeg skal ha en bil som jeg skal kjøre helt vanlig med. er lei av ford fiesta som jeg hadde, så må bli en sedan. By og bykjøring, det er litt blandet. Det skal ikke være en racerbil, så hestekreftene er ikke så viktig. Jeg skal bare ha en bil som lever en 4-5 år til. Jeg er student, så jeg kan ikke ha en bil som bruker så mye på mila. en 320 er vel ikke så gæærnt? noen som vet hva disse bilene bruker på mila?: 318i , 318is og 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 22000kr er ikke veldig mye for en bil..du får det du betaler for er det noe som heter....men prøv å finn en 320\318 som er pent behandlet...forferdelig mange stygge og ødelagt e36 i landet..og dette gjelder alle pris klasser..er fullt mulig å finne en veldig pen e36 til 22000kr..men ikke lett.. jeg har kjørt e36 i 7år nå og følgende ting bør du i allefall sjekke nøye: rust (i hjulbrønnen og området der hvor batteriet står på 6erene) og rust rundt lyktene bake..(ingen e36 er helt vantette)... jeg kjenner bare m50 motoren, den er bra. Men den har et forferdelig skjørt kjølesystem. Så sjekk at motoren kan stå å gå på tomgang uten å gå varm. Dette gjelder seff også ved kjøring. Vannpumpe, termostat, radiator, viskoskobling er veldig veldig dårlig på disse motorene. Hvis du kan unngå det ikke kjøp bil med elektriske vinduer og takluke. Dette ryker før eller senere. 320 bruker ca 0,80 på ytterst forsiktig langkjøring. Går over literen på bykjøring og ca literen på blandet kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tors Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 318is. Hvor mye cirka bruker den på mila? Hvis du har vært borti den da Det er vel bare autodb og finn som duger om dagen eller'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 regn med 0,85-1 liter i gjennomsnitt over det hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tors Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 mye forskjell på 318i og is i forbruk? (pen kjrøing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 nei, ca samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tors Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Nå har jeg funnet denne bilen på internett: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18508165 Noen som tørr å anslå bensin forbruket? Hva er forskjellen på automat og manuell i forhold til holdbarhet og bensinforbruk? ser dette ut som en grei andregangsbil? Takker for alle svar! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Sikkert rundt literen. Etter teksten virket det jo som en fin bil til prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå