Ryeng1 Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Selger nå min stasjonære pc grunnet lite bruk da jeg har en laptop som jeg bruker til det meste. pcen er i meget god stand! stått på samme sted i 3 år. Nypris: 12.000,- Selges for: 5.500,- Legger ved link til annonse: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18416303 Selges kjapt da den tar opp plass og trenger penger til andre ting Ved interesse kontakt meg enten her eller på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Hva skal du ha for skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Hva skal du ha for skjermen? Selges helst komplett da det er enklere. Men om du gir meg en grei pris på skjermen så kan vi vel få til noe. Kostet 2700,- da jeg kjøpte den, men ser de har gått ned i pris så kan selge den for 1500,- Glemte å nevne at dette er Syncmaster serien i Widescreen og med 2ms. Meget god skjerm og ser ut som ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Kan også byttes i Kenwood KVT-522 eller 524 dvd skjerm, kan vurdere Pioneer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 NYPRIS: 5000,- Dette er BILLIG for en slik pc! Skal vekk da den tar opp plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 trenger noe mer info om pc`en når finn annonsen er slettet:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Ble solgt forrige uke bare glemt å skrive der her ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Annonsen er slettet. Kan du skrive specc her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Pcen er solgt! o0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå