premoy Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Noen som har erfaring med hvilke Xenon pærer som er best?? Tenker da på hvor mange kelvin som gir best lys osv... Er 6000 k det som er best i mørket / når det regner???? Hvor er billigest å kjøpe desse? Evt anbefalinger på type / merke? Har vell lite med saken å gjøre men dette er på en e53 X5 Preben
Glennski Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 6000k er optimalt kjørelys. 4300 gir et ganske hvitt lys og lyser litt dårligere enn 6000k syns jeg. Du kan også bruke 8000k som gir et ganske blåaktig lys, hvis du er ute etter en bra look Men jeg anbefaler deg 6000k. Billigste og beste syns jeg er fra vvme.com
ekvals Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Det er egentlig en misoppfatning at 6000k gir best lys... Lyset ser skarper ut, men 4300 som er OEM er nok det som gir optmimalt kjørelys. NÅr det er sagt, så har jeg selv 6000k lys, for det ser best ut synes jeg.. Nesten helt hvit, bare et mini hint av blått i det.. 4300 er litt gulere.. personlig synes jeg 8000k er for nærmt lilla, og er en smule cheesy på en bil.. I alle fall en x5... en plass å kjøpe rimelig er ebay, eventuelt www.cargym.com Sikkert norske steder du kan få kjøpt også, men sikkert til en litt høyere pris...
Glennski Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 NÅr det er sagt, så har jeg selv 6000k lys, for det ser best ut synes jeg.. Nesten helt hvitt Det er da langt fra hvitt, har det selv og mitt lyser iallefall ganske blått
Reef89 Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 skal du ha best lys så er nok 4300K det beste lyset i mørke, også dette som leverer på nye biler. Skal du ha råne lys så er nok 10 000K det fineste, da er det helt blått,Har det selv, men dårlig opplysning på vei. Vil anbefale deg å kjøpe her: www.vvme.com kjapp lev. tid utrolig gode KIT. Selv grådig fornøyd. Billig også.
premoy Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Takker for innspel her!!! Trur jeg lander på 6000 kelvin jeg..... Ekvals - Virker som du er et "hestehode" foran meg med saker og ting jeg har planer om med bilen:) Vi får ta oss et oppmøte når jeg kommer heim
///Mysild Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 billigst er vel faktisk www.vvme.com jo flere du kjøper, jo blligere blir det... rasket kommer de også... et sett kommer på ca 450 2 800 og 3 på ca 1100
premoy Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Var innpå den vvme.com.... Får ikke opp noen xenon D2S pærer uansett hva jeg søker etter... Bare masse båss om kit og slik!!!
///Mysild Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 okey, trodde du kunne kjøpe kun pærer der, men jeg tenkte på at du ville ha xenon kitt hehe... men finnes drøssevis av "løse" pærer på ebay feks...
ekvals Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Takker for innspel her!!!Trur jeg lander på 6000 kelvin jeg..... Ekvals - Virker som du er et "hestehode" foran meg med saker og ting jeg har planer om med bilen:) Vi får ta oss et oppmøte når jeg kommer heim De tror jeg du blir fornøyd med.. De ordner vi lett Premøy.. Så ikke før nå at det var din tråd...
Lars89 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Bare positivt å si om vvme.com Her er pærer http://www.vvme.com/single-beam-hid-bulbs-p-138.html?cPath=15
premoy Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 sjå der ja.... Var no inn å såg på det der.. Er pærene skjult med et beskyttelse cover og 3.5 mtr med ledning eller??
Lars89 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Den plasten er bare sånn de blir frakta. Er en vanlig pære inni. Ledningene følger med løst på sida. Ander ikke hva man skal med de
sladjan Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Har xenon på min fra vvme.com jeg også, hatt det en stund nå uten noen problem som helst.
premoy Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Da har jeg shoppet med vvme.com.,.... Takker for hjelpen kara;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå