Just-turbodiesel Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 alfa 159 er jo ubeskrivelig grom!
[space] Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Det mest irriterende er at de blir større for hver nye modell som kommer, men det gjelder jo alle biler... 1-serie coupe er bmw's beste alternativ i dagens lineup, i tillegg til z4 da Nye 7-serien er lekker, og jeg har egentlig troa på nye 5-serien også, men ville aldri hatt en så stor bil. Får se når jeg runder 50 eller noe.
Sjøbuse Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 ":23g85t0u]Det mest irriterende er at de blir større for hver nye modell som kommer, men det gjelder jo alle biler...1-serie coupe er bmw's beste alternativ i dagens lineup, i tillegg til z4 da Nye 7-serien er lekker, og jeg har egentlig troa på nye 5-serien også, men ville aldri hatt en så stor bil. Får se når jeg runder 50 eller noe. får vurdere en stor 7er når jeg blir 50 jeg også. får holde med en liten E38 nå som jeg bare såvidt har blitt 23 jeg syns 3-8 er eneste fine bmw lager/lagde. E92/93 er siste pene 3er. 4 dørsen er grise fæl. E39 er siste pene 5er. husker ikke hva siste 6er`n heter. men den går ann. men er ikke den fineste bilen da. E38 siste fine 7er. og E31 er fortsatt veldig grom bil. Z3 er tragiske greier. Z4 går ann. men liker den gammle mye bedre enn den nye.
mknard Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 støtter BMW uansett hva de lager jeg bare den har BMW nyrene og kjøreegenskapene så
525i1991 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 syns e60 er riktig så pen med riktig original styling;) eneste 5ern jeg kunne tenkt meg er e28 eneste 3ern jeg kunne tenkt meg er e30 eneste 6ern jeg kunne tenkt meg er e24 eneste 7ern jeg kunne tenkt meg er e38 x og z ville jeg aldri hatt. skulle jeg valgt en M så hadde det blitt e28 m5 eller e24 m535;) s38b35 ftw:D (m88) ellers så hadde jeg likt det meste av M kun pga understell og motor:D
Odd-M Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Jeg likte ikke E39, E53, E60, E61, E63, E64, E85, E86, E90 og E91 når de kom, men med tiden har alle designene vokst kraftig for min del. Særlig synes jeg E60 og E61 så forferdelige ut i 2005, men nå synes jeg de er griselekre!
Galro Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Nye alfaer har litt tøff design, men ikke at jeg ville hadd en pga. grevling drift(ja noen finnes med 4wd også har de en versting med auda v8 og rwd men dog) og lav byggekvalitet. Tenk om BMW kunne hadd litt mer alfadesign Selv om jeg er enig i at moderne Alfa Romeo-design ser langt bedre ut enn Bmws, vil jeg fortsatt mene at de har tapt seg i forhold til modellene de produserte fram til midten av 70-tallet. Blant annet så synes jeg bilene dems sliter med en viss "tunghet" i designet - linjene er ikke like slanke og elegante som før.
525i1991 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 ingenting som slår en gammel toyota uansett:D http://www.geocities.com/MotorCity/Shop ... ropped.jpg
Just-turbodiesel Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 grom toyota galro! bare synd de har hermet eller så og si det som er av slike klassiske racere på den tiden utseendemessig, ligner veldig på fellari hehe.. enig i at alfan har blitt tyngre, men det har ALLE biler blitt! Uansett hvilket bilmerke det måtte være.
M3cabriolet Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 jeg for min del synes at bmw har forbedret mye av designet sitt. men enkelte modeller sliter jeg fælt med å like. jeg synes at 3-serie coupe har blitt penere/råere for hver modell som har kommet f.o.m. e30---> 3-serie sedan har aldri vært pent uansett hvilken modell det er snakk om! hva gjelder 5 serien så misliker jeg e28 sterkt, liker e34 godt, liker e39 svært godt, men ble skuffet når e60/61 kom. men nå om dagen er jeg på jakt etter en selv. den har virkelig grodd på meg. men for å bli pen så synes jeg den må ha m-optikk og helst være litt lavere, ellers blir den fort litt klumpete. e32 og e38 er en nydelig bil, men ble skuffet over e65/66 selv om den kom seg litt med facelift. f01/02 er bare sikle-silkle! 6-serien var tøff tidligere, men har blitt seende ut som en padde i nyere tid. 1-serien har jeg aldri likt, uansett form og farge. x5 er en herlig bil, som bare blir bedre for hver modell, men x3 er tragisk! jeg liker faktisk x6 og! z1 og z3 er talentløse greier, men z4 går an på en god dag. jeg er vel en av få her inne som synes at de aller fleste bilprodusenter har begynt å få til design. jeg tenker da på nye Honda Accord som er blitt helt i toppsjiktet, og som faktisk har et mer spennende interiør enn BMW og! nyeste Mazda 6 er herlig å se på! Nyeste Ford Mondeo er nydelig, spesielt i sort stasjonsvogn med litt store hjul. nye Mercedes e-klasse ser tilogmed spenstig ut om dagen, så jeg liker utviklinga! er noen tapere og da, som nyere opel, peugeot, nissan osv.
LianLi Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Hmm liker også mye av de nye BMWene jeg samtidg med de gamle. Men uansett om et annet merke i en klasse bil ville ha vært penere enn BMWs modell så ville jeg uten untak valgt BMW uansett pga det ligger så mye mer i dette en kun utsendet på bilen. Blir spennende å se noen ordentlige bilder av nye 5-serien, det er vel ikke kommet enda, kun kamuflerte bilder?
525i1991 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 ingenting som slår en gammel toyota uansett:D hmm, har du ett kaross navn på den der? er det kun for bane? eneste det kan minne meg om er en eller annen gammel celica muligens. av toyota så er uansett det vakreste en strøken TE71. liker RX30, KE70 KP61, TA40, TA60, TE27/KE25 osv osv:D kan nevne i fleng^^ regner ikke med dere har så mye peiling på kaross navnene til Toyota på bimmers^^ galro vet vel litt av hvert men:D
Galro Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 hmm, har du ett kaross navn på den der? er det kun for bane? eneste det kan minne meg om er en eller annen gammel celica muligens. Søk på 2000gt. Deretter kan du ta en titt på Sports 800.
525i1991 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 se derja, tusen takk:D rimelig rett det du sier her oppe angående at de har inspirasjon fra andre biler, står på wikipedia at den sammenlignes blandt andre e-type og 911. Toyota Sports 800 med hele 28 hk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå