Reintz Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hadde med bilen på en liten fjelltur i helgen, så da måtte jeg jo ta noen bilder. Bilen er veldig møkkete på bildene, men umulig å unngå i regnvær på grusvei Har også byttet til sota blinklys foran, men er ikke sikker på hva jeg synes er finest av hvite eller sota!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 pen bil Er det vanskelig og skifte blinlysene? Jeg så på det engang, men ga opp fordi jeg kom ikke til skruene? Eller er det en enkel måte jeg ikke fikk med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Det er j***** vanskelig å bytte blinklys Strevde ganske lenge før jeg fikk ut de siste skruene. Er jo nesten umulig å komme til. Måtte stå der med speil, for å se hvor de øverste skruene satt! Men det går til slutt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 di 4 øverste bildene var litt forvirrende og se på pga det høye gresset. di siste var litt bedre, men di fortjener litt redigering for og fremheve bilen litt. her er et exempel som jeg bare gjorde på 1 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Bilder på gress bør egentlig unngåes i det lengste, spør du meg. Pen bil som fortjener bedre location. Men det siste bildet har potensiale. Mye bedre omgivelser;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 trenger mere senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 trenger mere senk Det gjør den så absolutt, med tanke på at det er null senk på den nå Men lommeboka er tynn om dagen. Har begynt litt på anlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 E34 på fjelltur liker jeg Bytta blinklys på sidene og forran i går, og skjønner ikke at du orker å gjøre det flere ganger ... Var trangt på fører sida! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå