fast Dog Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hvordan får jeg disse ut? har mistanke om at det er en del i bremseskjoldet bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Jepp, de legger seg mellom bremseskjold å skiver, det var slik hos meg også før, men jeg kjøpte meg noen steindeksel fra GS nr 19 på bildet, nå er det aldri steiner der lenger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 en teori på dette er at man kan rygge men om teorien stemmer vet jeg ikke. er også en tråd om dette fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Det me ryggingen står jeg over! skjønner ikke helt hvordan de får det te! hvordan blir man kvitt disse steinene?? hva må jeg demontere for å komme te de??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Det me ryggingen står jeg over! skjønner ikke helt hvordan de får det te! hvordan blir man kvitt disse steinene?? hva må jeg demontere for å komme te de??? Demontere bremsekalipter å bremseskive, gjort på 5min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå