Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bmw Alpina D3 (E90) (bil nummer 92)

Hestekrefter: 200

Sylindre: 4

Volum: 1995 ccm

Dreiemoment: 410 Nm ved 2000 o/min

Topphastighet: 238 km/t

0-100: 7,4 sekunder

Vurderer senking og carbon front lippe,noen som er enige ?

pz5f8w6fchot7wry1ibw.jpg

9ogfuna0bz5zj3zsb9un.jpg

uumxp1j7aynpbl9jjhnp.jpg

hnjjnpcxlxxjjfnjhtqd.jpg

ilhag8nv47wdenf9r9bm.jpg

Skrevet

Dette er jo gromtrallen som kjørte forbi meg her en dag:) Pen bil:)

Skrevet

Rå bil! Drar vel fra litt av hvert den her?

Senking hadde absolutt gjort seg, evt også space ut hjula litt? De sitter veldig langt inne i på E90 originallt :wink:

Skrevet
Rå bil! Drar vel fra litt av hvert den her?

Senking hadde absolutt gjort seg, evt også space ut hjula litt? De sitter veldig langt inne i på E90 originallt :wink:

Den går utrolig bra, man kjenner ikke at det er diesel engang.

senking skal e gjøre,men space ut hjula er jeg litt usikker på, jeg vil helst få solgt den, vil gjerne til Alpina i Tyskland å hente en Bmw Alpina D3-Biturbo Coupe :twisted:

Skrevet

velkommen til forumet. meget pen bil du har! hadde nok ikke jort meg noe og hatt en slik, selv om det er en diesel.

mvh jon

Skrevet

Det er noe ekstra snasent med originale tuningbiler som denne. Hårene reiser seg litt ekstra i nakken :) Gratulerer med grom vogn og velkokmmen på forumet.

Skrevet

du må ikke finne på å senke den..på din bil så står det nok spesialtilpasede dempere..altså dempere som er tilpasset bilens vekt..og som er bygd for å gi den handlingen på bilen som alpina ønsker..det står garantert ikke serie produserte dempere på din bil...!!! du vil ødelegge bilens verdi med å begynne å tukle med tilpasninger som Alpina har gjort med bilen..uansett pen bil..men ikke ødlegg den med senking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...