///FredriK.S Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 BTW, flere bilder ønskes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Nydelig! Akkurat sånn en 5er skal være, clean! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Ny vasket og klar for gatebilfestival. så at jeg glemte å ta med bilde av bakstussen. interiør bilder. kjekt med hele musikk bibloteket tilgjengelig i bilen. når jeg først legger ut litt bilder,her er et bilde av stallen. Min E34 og E30 og damen sin E34:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 What a car! OMG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Igjen, helt dønn strøken bil! Har samme pioneer spiller som deg forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Nydelig! Akkurat sånn en 5er skal være, clean! Takk:) bra det er noen her som liker clean look,ser alt for mange med store rieger fangere og vinger bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn-morten Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 blei drit fin den bilen der ja -,d fineste e34 på forumet syns nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 hva betalte du for at lakkerer lima og lakka fronten for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 hva betalte du for at lakkerer lima og lakka fronten for deg da? jeg var og viste bilen(orginal tilstand) fortalte han hva som skulle på og hva som skulle gjøres,og vi ble enige om 15000,- , men så kom jeg på i etterkant at det hadde vært tøft å fjernet listene på sidene,så jeg ringte han og spurte om det var mulig at han kunne gjøre d,så da ble 2000 i tilegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 ahh så du tok hele greiene på engang ja, selvfølgelig bedre det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Virkelig flott E34! var noe slikt jeg hadde i planene for tralla mi og. vet du hvor i statene det er de selger de ACS frontene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Virkelig flott E34!var noe slikt jeg hadde i planene for tralla mi og. vet du hvor i statene det er de selger de ACS frontene? er ikke sikker,men tror d var her på bimmers at d var noen som snakket om d,lenge siden jeg leste dette men:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Dette var pent, likte spesiellt at du fjerna listene :- ) Ble pent ! Bare små snacks igjen nå. M-tech 2 ratt og nå annet M-tech, girkule o.l så har du en av norges råeste E34 Synd at det er bare 520, men synes bilen din ble litt skjønn bare pga det :- )! Forresten, hvilken motor er det i den? M50b20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Takk:D har m-tech girkule,men m-tech ratt med airbag koster litt,så d blir når pengene strekker til. Skulle helt klart vært en m5,men må huske at dette er bare en cruise i fin været bil,så satser på motor i E30 i stedet,uansett om 5`ern er mye bedre kjøre sleng med:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 bra det er flere som tar vare på e34'ene sine skikkelig! grattis med fet bil. men når du var igang skulle du fjerna blinklysene i skjermene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå