Bele-Bmw Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 bra det er flere som tar vare på e34'ene sine skikkelig! grattis med fet bil. men når du var igang skulle du fjerna blinklysene i skjermene også akkurat den tanken på å fjerne blinklysene i skjermene har ikke vært innom hode mitt,men kanskje det hadde vært fint d:p men vi får lure en annen en som skal lakke e34 sin til å gjøre d:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 ser utrolig bra ut! du har gjort alt riktig Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 bra det er flere som tar vare på e34'ene sine skikkelig! grattis med fet bil. men når du var igang skulle du fjerna blinklysene i skjermene også akkurat den tanken på å fjerne blinklysene i skjermene har ikke vært innom hode mitt,men kanskje det hadde vært fint d:p men vi får lure en annen en som skal lakke e34 sin til å gjøre d:p jeg gjorde det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Takk:)bra det er noen her som liker clean look,ser alt for mange med store rieger fangere og vinger bak. *kremt.. plystre* Men meget pen bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Flott E34 du har Personlig ville jeg nok tatt schnitzer looken hakket videre med felger også da, men den så unektelig pen ut med de felgene den ruller på nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 bra det er flere som tar vare på e34'ene sine skikkelig! grattis med fet bil. men når du var igang skulle du fjerna blinklysene i skjermene også akkurat den tanken på å fjerne blinklysene i skjermene har ikke vært innom hode mitt,men kanskje det hadde vært fint d:p men vi får lure en annen en som skal lakke e34 sin til å gjøre d:p jeg gjorde det jeg Åh,link til prosjekt tråd eller noe? Takk:)bra det er noen her som liker clean look,ser alt for mange med store rieger fangere og vinger bak. *kremt.. plystre* Men meget pen bil du har der Jeg var kanskje litt kvass i kantene med min mening,men tenker mest på slike ekstrem tillfeller som dette http://www.virtualtuners.com/wp-content ... _drift.jpg http://www.autofashion.co.uk/animal%20e34%2006.JPG Flott E34 du har Personlig ville jeg nok tatt schnitzer looken hakket videre med felger også da, men den så unektelig pen ut med de felgene den ruller på nå også har tenkt på nye felger ja,men viss det blir nye felger tror jeg at jeg vill gå for hartge felger,er ikke helt sikker på navnet men her er link:D http://www.felgen-man.de/Hartge/Hartge3.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 bra det er flere som tar vare på e34'ene sine skikkelig! grattis med fet bil. men når du var igang skulle du fjerna blinklysene i skjermene også akkurat den tanken på å fjerne blinklysene i skjermene har ikke vært innom hode mitt,men kanskje det hadde vært fint d:p men vi får lure en annen en som skal lakke e34 sin til å gjøre d:p jeg gjorde det jeg Åh,link til prosjekt tråd eller noe? har det ja, men den er lang men hvis du har god tid så: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Fant noen bilder fra sommeren som jeg hadde glemt å legge ut. Her er altså Carparken hjemme hos oss:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofrank Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Morro at denne lever enda, slik så den ut i 2000 Helt orginal foruten noen 16" felger Har du solgt interiøret enda? Det er jo stilig med kremhvitt interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Utrolig pen E34. Mulig den peneste jeg har sett Alt riktig etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Må være en av de finseste e34 på forumet!...strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 du har et strøkent eksemplar e34!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Nydelig E34! Er det senk på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Morro at denne lever enda, slik så den ut i 2000 Helt orginal foruten noen 16" felger Har du solgt interiøret enda? Det er jo stilig med kremhvitt interiør lever ja,må passe på første bilen sin:p tøft med kremhvitt interiør,men d begynte å bli litt slitt åsså kom jeg over et m5 interiør til en meget gunstig pris så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 takk for all den posetive responsen. Akkurat nå fjærene kappet men kun en midlertidig løsning fram til vårs/sommer,så d ska bli ordentlig gjort d og:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå