Gå til innhold

VS: Orginalt E30 M3 Kaross

ehrnst
 Share

Anbefalte innlegg

Nye deler koster rundt 40 laks da bare plate deler. Jeg er åpen fo bud. Hva folk gjør er egentlig talende likegyldig, men hadde vært trist om noen fant ch.nr og reggae den. Billig m3

det koster på langt nær så mye, får bygget m3 org bredding på bilen får 12000kr uten arbeide, har dokumenter fra koed på dette;) så lite troli å få igjen mye får dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det koster på langt nær så mye, får bygget m3 org bredding på bilen får 12000kr uten arbeide, har dokumenter fra koed på dette;)

De dokumentene vil vi se :lol:

Tror nok det er noen deler de har utelatt i den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå¨har jeg plukket det jeg vet er forskjell på m3 kontra vanlig e30.

og da har jeg glemt takkasetten.

på min følger det ikke med dører da de ikke er fra m3.

t8y1yptqwocjhyalsgpg.jpg

jeg tvinger da ingen til å kjøpe bilen. du må ha fått pris på glassfiber kitet eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t8y1yptqwocjhyalsgpg.jpg

jeg tvinger da ingen til å kjøpe bilen. du må ha fått pris på glassfiber kitet eller noe

uansett prisen du har der må du no iallefall trekke fra 10tusen på fangerne som du ikke en gang skal selge med. men prisen jeg fikk fra dem er uten bakluka da, meen, langt billigere en dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du i det hele tatt er intressert kan du bare komme med et bud inkludert fangere, bagasjelokk etc. som flere har gjort.

har skrevet flere ganger at det bare er å ringe for en prat og avtale.

takk for bumpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t8y1yptqwocjhyalsgpg.jpg

må jo få med det at uten dører og og front fanger og bakfanger kan du trekke fra ca 19 tusen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sendt de en e-post og hørt om tilbud?:) kan hende de er rause fortia;)

:lol:

Men, om man først skal begynne å regne på delepriser så trekker det jo opp at de nye delene er nye og teoritisk lettere å montere på et annet karosseri. Brukte deler ville jeg sjelden verdsatt til mer enn ca 50% av nypris.. Det vil jo si da si en pris på 27k. Noe jeg syntes er mye mer riktig for det som blir solgt her.. Alt dette er selvsagt hva jeg mener og hadde nok ikke tatt det opp hadde det ikke vært fort at det allerede var diskusjon om slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med 27 så ryker vogna den!

poenget her er at jeg ikke orker å ha alle bedrevitere på telefonen konstant,derfor legger jeg heller prisen litt høyere.

Men for all del. gir den jo ikke bort. for fetere kaross finnes knapt! kommer til å savne den dypt når jeg står der med en "kjip" e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...