Gå til innhold

erfaring med GSbildeler felger? Vurderer å handle i morgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitti å sett endel på felger og dekk nå, og kommet frem til at en får råe felgpakker til en fin pris hos GS, men er felgene holdbare, eller har en noe som ligner et egg eller noe etter et par mnder?

For mitt vedkommende går jeg for disse:

45618.jpg

T353/M06

Felgpakke m/235/35-19 Sonar SX-1 EVO

Pris 8.352,50 kr. (6.682,00 kr uten mva)

Info:

Felgpakken er ferdig omlagt og balansert. Den inneholder 4 stk felger,4 stk dekk, logo og bolter

ca 40mm kant bak

ca 40mm kant fram

syns dette hørtes ålreit ut, men vet ikke åssen det blir på en 92 E36 coupe? Blir det digert med 19 eller bør jeg gå for 18?

Var hos ringerike dekk og felg å pruta på 18" BBS LeMans Replica Sølv før i dag, skulle få dem for 9K med samme dekkene som GS leverer, men syns ikke det er nok kant på dem..

På forhånd takk for tips=)

Skrevet

40mm kant er jo ikke så mye det heller da ?

men trudde gs hadde disse felgene med 90mm kant men da er det kansje 5serie inpress :S

Skrevet

Takk for den;) er ikke så flink til å søke i forumet, for adhd'en gjør meg over ivrig:P

til han over, ja får dem med 90mm med 265, men vet ikke hvor keen jeg er på å valse og drive på så veldig når jeg skal senke den, men lurer på å få prøve montert det i morgen, se åssen det blir;) Blir deilig å kjenne bakken igjen, ikke kjøre rundt på disse bitte små 16 tommerene..

Skrevet

Og det jeg lurte på var egentlig kvaliteten, har et par kompiser som har klaget på dissa sharif felgene, så hadde vært kjipt om dette hadde vært samme "kvaliteten"..

Skrevet

Har handla lignende felger derfra,men med mer kant bak...er veldig fornøyd hittil,men har ikke fått kjørt så langt og lenge enda da...;)

Mine heter

T198H/B04

3i6i66046letdk48yezu.jpg

Virker som kanten tåler en del,da denne er rustfri og ikke klarlakk på.

Sorry om jeg ødelegger tråden... :?:)

Skrevet
Har handla lignende felger derfra,men med mer kant bak...er veldig fornøyd hittil,men har ikke fått kjørt så langt og lenge enda da...;)

Mine heter

T198H/B04

3i6i66046letdk48yezu.jpg

Virker som kanten tåler en del,da denne er rustfri og ikke klarlakk på.

Sorry om jeg ødelegger tråden... :?:)

takker for svar, hadde vært kult om noen med samme type bil hadde hatt bilder av bil med felger på.. min er brannbil rød, eneste jeg fikk tak i til en fornuftig pris, som en NORSK en eide og som ikke var opprustet..

Skrevet

Kjøpte et sett for et par år siden. Ikke overimponert over kvaliteten for å si det sånn. Man får hva man betaler for.

Skrevet

blir ikke bra ;)

Ikkje kjøp mindre enn 9,5 bak på en e36.

Kjøp heller det sette med 95mm kant bak, også får du dem til å ha på mindre dekk, 245/30 eller 35.

Du kommer til å angre med bare 8,5 rundt hele.

Skal du ha 18" felger prøv å få med deg 215dekk framme og 245bak . helst 35. har du 225 dekk framme får ikke du senka så veldig mye pga. subbing.....

Skrevet

Hadde GS felger på min E39, helt greie til prisen. Men syns de fort ble litt ubalanserte. Sikkert fordi jeg kom nedi noen hull i veien, men dem var ikke spes store så syns dem burde tålt litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...