Gå til innhold

Anders87's stoltheter, en sen kveld

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som jeg skrev over, nytt senkesett er under anmarsj og da blir den senket 1-2cm til bak. Sitter Federal 215-40-16 på 9" brei felg bak, så blir for lite dekkstrekk på den gummien til at jeg kan senke mer med senkesettet som sitter på nå :)

Interiørbilder får jeg ta siden, glemte det helt ikveld :roll: Men sitter GTi interiør i stoff i den fra Golf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder av stilige biler. Felgene på Ventoen er driiiitfet 8) Hadde glatt kjørt med dem på en E30. Hvis du skal selge dem til neste sesong og jeg har byttet bil, stiller jeg meg først i køen. Jeg tror nemlig ikke det innpresset går så bra på en ix :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fine bilder!

Men er bakfangeren lavere enn skjørtene på BMW'en?

Ventoen synes jeg har et utseende som mildt sagt ikke tiltaler meg uansett hva som gjøres, men utgangspunktet tatt i betrakting ser det bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testpiloten: Jo, takk for det! :) Synes skinnfellen gjør seg jeg da ;)

Hehe, ja måtte jo ha noen siste skrytebilder av bilen ;)

Mr.Silver: Den er bra den ja :)

Takk for det :)

EirikL: Takk for kommentarene :) Jada, er tøffe de felgene, men tror du kommer til og slite med og få dem på en E30 uansett siden boltsirkelen til VR6 understellet er 5x100 :S

Hansh: Takk for det :)

Ja, det ser sånn ut.. Altså, frontfangeren og sideskjørta foran bygger like langt ned som bakfangeren, men sideskjørta blir mindre helt bak, hvis du skjønner? Så da blir bakfangeren litt lavere, litt dumt men..

Ikke jeg som har designa Lumma-skjørtene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det er klasseforskjell her, BMW`en er helt klart tøffest men Ventoen er tøff den også er meget strøken ut og den blir sikkert ikke mindre strøken i Anders sitt eie.

Ja, er to forskjellige stiler, VAG'en er vel mer less is more, mens Bmw'en skriker more is better! :P Heheh..

Joda,har jo noen småplaner allerede, og jeg vet at 90% innpå forumet her kommer til og elske felgene som kommer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...