JonasD Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Bmwæen er jo rå kul! Men Ventoen faller ikke helt i smak ved min side, men kanskje etter tid, med nye felger osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Som jeg skrev over, nytt senkesett er under anmarsj og da blir den senket 1-2cm til bak. Sitter Federal 215-40-16 på 9" brei felg bak, så blir for lite dekkstrekk på den gummien til at jeg kan senke mer med senkesettet som sitter på nå Interiørbilder får jeg ta siden, glemte det helt ikveld Men sitter GTi interiør i stoff i den fra Golf.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 liker heller ikke bad look på bmw`n. og synd du ikke har M3 speilene på den istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Fælt til syting på deg da sjøbuse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 neida. bare noen små ting jeg ikk er fornøyd med her og der da vettu. god tid til og se nøye på ting når jeg ikke har annet og gjøre på denne tiden av døgnet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hehe, er i orden det Er en del ting jeg hadde kommet til og gjort annerledes idag enn for 2 år siden.. Bra du fikk noe å gjøre da hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Ventoen var fin den Anders! Tøft med bur! Men den skinnfilla på panseret vet jeg ikke helt om jeg likte... Sikkert fin å sitte på.. Men BMW`n er å blir tøff da! Ser du må kjøpe en del Ikea hyller for å få plass til pokalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Flotte bilder BMWn er en slager selvfølgelig Den Ventoen var rå den også Lav, tøffe felger og bur så ikke feil ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Flotte bilder av stilige biler. Felgene på Ventoen er driiiitfet Hadde glatt kjørt med dem på en E30. Hvis du skal selge dem til neste sesong og jeg har byttet bil, stiller jeg meg først i køen. Jeg tror nemlig ikke det innpresset går så bra på en ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Meget fine bilder! Men er bakfangeren lavere enn skjørtene på BMW'en? Ventoen synes jeg har et utseende som mildt sagt ikke tiltaler meg uansett hva som gjøres, men utgangspunktet tatt i betrakting ser det bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hmm det er klasseforskjell her, BMW`en er helt klart tøffest men Ventoen er tøff den også er meget strøken ut og den blir sikkert ikke mindre strøken i Anders sitt eie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Testpiloten: Jo, takk for det! Synes skinnfellen gjør seg jeg da Hehe, ja måtte jo ha noen siste skrytebilder av bilen Mr.Silver: Den er bra den ja Takk for det EirikL: Takk for kommentarene Jada, er tøffe de felgene, men tror du kommer til og slite med og få dem på en E30 uansett siden boltsirkelen til VR6 understellet er 5x100 :S Hansh: Takk for det Ja, det ser sånn ut.. Altså, frontfangeren og sideskjørta foran bygger like langt ned som bakfangeren, men sideskjørta blir mindre helt bak, hvis du skjønner? Så da blir bakfangeren litt lavere, litt dumt men.. Ikke jeg som har designa Lumma-skjørtene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hmm det er klasseforskjell her, BMW`en er helt klart tøffest men Ventoen er tøff den også er meget strøken ut og den blir sikkert ikke mindre strøken i Anders sitt eie. Ja, er to forskjellige stiler, VAG'en er vel mer less is more, mens Bmw'en skriker more is better! Heheh.. Joda,har jo noen småplaner allerede, og jeg vet at 90% innpå forumet her kommer til og elske felgene som kommer på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Vag'en var jo dritfet, clean! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Ventoen var bøllete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå