Lars89 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Så gamle E36n her i byen i dag. Så bra ut, men er ingenting i forhold til disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Hadde han fått på Schmidt hjula da? Håper det, for var ikke så lekker med 15" langt inn i buene, høhø Takk for komplimentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Fått på Schmidt hjula ja. Sykeste dekkstrekken jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Og? Hvilke dekk har han satt på da? Jeg kjørte 225 på 9,5" felga som sitter på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Noen nye bilder, bare av Ventoen denne gang Fotografert og redigert av Kenneth Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Fine bilder Så deg på ringveien da du var på vei til VAG-treff for noen helger siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Rå den ventoen Og jeg som egentlig ikke er så gla i VAG Men den der e sykt tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Fine bilder Så deg på ringveien da du var på vei til VAG-treff for noen helger siden. Aha, du gjorde det ja Hvis du så en sølvgrå A4 bak eller foran meg så var det Torek innpå her isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 jeg får lyst til å lære meg photo-editing da jeg ser hvor råe bildene dine blir! jeg knipser bilder, kobler til usb, ferdig med det. veldig fine bilder, anders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Rå den ventoen Og jeg som egentlig ikke er så gla i VAG Men den der e sykt tøff Takk for det Synes gamle eier har gjort "alt riktig" selv så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 jeg får lyst til å lære meg photo-editing da jeg ser hvor råe bildene dine blir!jeg knipser bilder, kobler til usb, ferdig med det. veldig fine bilder, anders! De siste bildene er det gamle eieren som har tatt og redigert må jeg ærlig innrømme. Så gjør det samme som deg når jeg tar bilder selv dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 jeg får lyst til å lære meg photo-editing da jeg ser hvor råe bildene dine blir!jeg knipser bilder, kobler til usb, ferdig med det. veldig fine bilder, anders! De siste bildene er det gamle eieren som har tatt og redigert må jeg ærlig innrømme. Så gjør det samme som deg når jeg tar bilder selv dessverre åja... hehe. da er vi i samme båt, med andre ord! gamle eier er en kompis av meg, Kenneth Nilsen. Så den bilen vet jeg er tatt svært godt vare på! Et prakteksemplar rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Sinnsvake satan, for noen bilder! Jeg vil være med å ta bilder en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Til og med andre merker enn BMW kan bli tøffe med rett kameramann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 åja... hehe. da er vi i samme båt, med andre ord!gamle eier er en kompis av meg, Kenneth Nilsen. Så den bilen vet jeg er tatt svært godt vare på! Et prakteksemplar rett og slett Aaah! Kjente han ikke før jeg var interessert i bilen, men virker jævla ålreit hvertfall! Og bilen er tatt godt vare på ja, no worries der Sinnsvake satan, for noen bilder! Jeg vil være med å ta bilder en gang! Du fåkke lov har morra di sagt..! Til og med andre merker enn BMW kan bli tøffe med rett kameramann;) Høhøhøøø, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå