scoot Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Får vel kaste opp en liten tråd om bilen min, som ble kjøpt av burny_ på forumet. Merke; BMW Modell; E34 525i Motor; 24ventilers nonvanos ( m50?25 ? ) Girkasse; Manuell Felger; Oz ceres 17" Farge; Calypsorot metallic Div info; Svarte hella DE lykter, svarte blinkers foran, mørke tåkelys. Bilen er hel og pen, bortsett fra litt rust på framskjermen og et meeeget styg førersete ( JEG TRENGER STOFF SETE !!! anyone? ) Såå til det viktigste, bilder; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Pen bil Men likte ikke helt den chromen eller nettingen i nyrene Men så ut som en meget pen E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Motorn heter M50B25 Et godt stykke E34 dette, var bare den chromen i nyrene som trekker ned syntes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Jeg har fjernet noe, den var helchrome en gang i tiden. Åssen får jeg bort det i nyrene? ikke så kjent med e34 enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Det er enklest åbare kjøpe nye nyrer, enten sorte eller originale. Ellers en meget pen bil i en lekker farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Jeg får lete opp noen nyrer jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå