Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Byr 500,- inkl. frakt for bilen som er øverst på bildene.

Selger ikke for under 500 + frakt. Dette er rimelig for helt nye biler i eske. Minichamps og Autoart har forøvrig økt prisene på modellene sine med 30% på utsalg. Dette er også noe av grunnen til at jeg ikke kommer til å ta inn flere biler. Du kan jo sjekke hoss BMW, der koster nå de fleste modellene 800-900,-kr.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg vil ha gtr'n og e90'n...

kan jeg få tips om hvor jeg kan finne tak i en m3 e36 sedan? =) skulle hatt det og siden jeg har en slik og dem er litt sjeden.. :P

Skrevet
Mye skal du ha for 635Csi'n? Kan forhåndsbetale om det er ønskelig. Blir litt billigere mht. oppkrav og det styret der.

Alle bilene selges for 500,-kr pr stk(minus de 2 nederste som går for 400,-kr pr stk) + frakt. Frakt for 1 bil ved forhåndsbetaling er 145,-kr.

Skrevet
Er de laget i plast eller metall? Hvordan er kvaliteten på de? Sammenlignet med Feks. Bburago sine modeller?

Dette er diecast modeller altså alu/metall.

De er meget fin kvalitet på disse. Disse er MYE bedre en Burago(som er lekemodeller) :wink: Autoart og Minichamps som har produsert disse modellene er de 2 ledende modellbilprodusentene i verden. Så de er kjent for å være best på modeller i sin prisklasse.

Skrevet
ja de jeg fikk var iallfall fine.. synd vingen på den ene var knekt.. men det fikset jeg lett med litt lynlim=)

Bra du er fornøyd :wink:

Desverre er ikke POSTEN like forsiktig alltid...

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...