JE Motorsport Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Selger følgende modeller for kun 500,- kr stk + frakt. Først til mølla.... PS:Fjerner bilde av modellene etterhvert som de blir utsolgt Alle modellene er NYE i eske Meget detaljerte diecastmodeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Ingen e36..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Ingen e36..? Nei,desverre. Selger ut de siste modellene jeg har igjen da leverandøren har solgt seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 Her er det muligheter for å skaffe seg ny bil i sommer til en god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Den Audi V8en er det Minichamps-modell ? Isåfall tar jeg den..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Den Audi V8en er det Minichamps-modell ? Isåfall tar jeg den..... Beklager, den er alt solgt til en annen bruker her inne og er derfor fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Hvor mye i frakt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Hvor mye i frakt ? Frakt/oppkrav med Posten er 210,-kr inntil 10kg dvs 7-8 biler. Koster desverre det samme å sende 1 stk Det er noe billigere frakt ved forhåndsbetaling da oppkravsavgiften forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Har ikke e30m3 Jägermeister a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Har ikke e30m3 Jägermeister a? Ingen e36..? Nei,desverre. Selger ut de siste modellene jeg har igjen da leverandøren har solgt seg ut. Har hatt den før ja, har vel totalt hatt ca 15 ulike varianter av E30 M3. Men som sagt selger jeg nå kun de modellene som er avbildet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Sender du en pm hvis du skulle få inn noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Sender du en pm hvis du skulle få inn noen?? Jeg får ikke inn flere desverre, da leverandøren har solgt seg ut. Dette er derfor de siste modellbilene jeg har igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian E30 cab Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Byr 500,- inkl. frakt for bilen som er øverst på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Har du mulighet for å få inn e38? evt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå