Gå til innhold

Vil ha fotoboks?


BMW-Coupe
 Share

Anbefalte innlegg

Utsatte strekninger med mye ulykker osv ja takk.

Andre steder hvor det ikke er ulykker nei takk.

Jeg synes overvåkning av privatliv blir å ta ting litt for langt. Men desverre så blir det slik når folk ikke gidder å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat: "En annen forklaring kan være at unge føler seg mer usikre på veiene, og at de derfor kjører roligere enn de som har hatt førerkortet i noen år."

merkelig hvordan de klarer å forandre mening etter hva tema som diskuteres.

hadde dette vært en reportasje om alvorlige ulykker så hadde de jo sagt at de unge sjåførene er værst, og kjører altfor fort grunnet manglende erfaring så overvurderer de sine evner bak rattet. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotobokser flytter bare "råkjøringen" til en annen strekning der det ennå ikke er fotoboks...

Ja, det er helt sant!

Men er mer med på den at de kan plasseres der det er mye ulykker, men at de er plassert litt sånn random rundt omkring sånn som her (Møre og Romsdal) er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekninger som er tungt ulykkesbelasted bør utbedres i form av midtdeler, ny vei, eller andre lignende tiltak. MAn bør ikke ty til så enkle utveier som å,

1. Sette ned fartsgrensa, som vi er veldig flinke til her i norge.

2. Sette opp en fotoboks her, og en fotoboks der. Som vi også er ganske flinke til her i norge.

Ting blir gjort helt feil. Jeg hater fotobokser. De har ingenting på veiene å gjøre. Folk bråbremser jo så du omtrent kjører folk i rævva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så veldig mye mot vanlig fotobokser (såsant jeg vet hvor de er:D).

Det jeg ikke liker er de nye gjennomsnitts boksene. Kjørte gjennom strekningen med snittmåling her i Telemark senest idag. Og i 80 sona gikk trafikken i en hastighet mellom 65-70km/t. Dette er frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så veldig mye mot vanlig fotobokser (såsant jeg vet hvor de er:D).

Det jeg ikke liker er de nye gjennomsnitts boksene. Kjørte gjennom strekningen med snittmåling her i Telemark senest idag. Og i 80 sona gikk trafikken i en hastighet mellom 65-70km/t. Dette er frustrerende.

Hm. Sist jeg kjørte der lå jeg i rett over 80 på speedoen og lagde "kø" (5 biler). Dette var da de egentlig skulle begynt med det, men ble utsatt pga hærverk, men det oppdaga jeg ikke før jeg kom hjem.

At noen i det hele tatt klarer å bli tatt i de boksene er for meg uforståelig. Er vel en 50 stk allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...