Gå til innhold

Eirikoo - E39 M5


 Share

Anbefalte innlegg

Hei gutta! (og jenter..) :wink:

Tenkte jeg skulle vise frem den nye kjerra mi.

Har kjørt nesten bare japsebiler før, diverse Subaru STi'er, 200SX, Honda S2000 osv.

Har hatt en Urquattro før, og kjenner igjen noe av feelingen i M5'en.

Tung kvalitet, og deilig å kjøre.

Bildene er det min bror som har tatt.

Det er en 1999 modell som har gått ca 73.000 nå.

Veldig bra stand, og meget lite oljeforbruk. Ca 2-3dl på nesten 4000km!

Er veldig fornøyd med den, en luksuscruiser, som også ikke går helt ille.

Og enormt fet lyd, ikke minst!

IMG_5955.jpg

IMG_5961.jpg

IMG_5969.jpg

IMG_5980.jpg

IMG_5991.jpg

IMG_5995.jpg

IMG_6010.jpg

IMG_6012.jpg

IMG_6015.jpg

IMG_6040.jpg

IMG_6041.jpg

IMG_6044.jpg

IMG_6050.jpg

IMG_6097.jpg

IMG_6183.jpg

IMG_6185.jpg

IMG_6230.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forresten, Ang de varsellysene i turtelleren som forsvinner på varm motor: Er dette en fysisk restriktor, eller er det bare de varsellampene? Kom på det når jeg så ene bildet der. Aldri tenkt på det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmebil! Den var sykt deilig!Er 2 ting jeg ville hatt annerledes men sykt fin bil!

Ville byttet ut og oppgradert headuniten med en 16:9 og jeg ville hatt svart interiør.Det siste er jo noe man driter i når man sitter i en herlig kjøremaskin som dette men jeg er som må ha skinn og det skal være svart...

Ellers en nydelig og jeg vil gjerne se flere bilder av denne fete doningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, Ang de varsellysene i turtelleren som forsvinner på varm motor: Er dette en fysisk restriktor, eller er det bare de varsellampene? Kom på det når jeg så ene bildet der. Aldri tenkt på det før.

Man kan selvsagt dra motoren på høyere turtall enn varsellampene anbefaler, men det er ikke noe særlig lurt å dra en kald motor på høye turtall før den er ordentlig varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, Ang de varsellysene i turtelleren som forsvinner på varm motor: Er dette en fysisk restriktor, eller er det bare de varsellampene? Kom på det når jeg så ene bildet der. Aldri tenkt på det før.

Er bare en vennlig påminnelse. :wink:

Sperra er den samme! (Ikke at jeg kommer til å teste det på kald motor noen gang. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmebil! Den var sykt deilig!Er 2 ting jeg ville hatt annerledes men sykt fin bil!

Ville byttet ut og oppgradert headuniten med en 16:9 og jeg ville hatt svart interiør.Det siste er jo noe man driter i når man sitter i en herlig kjøremaskin som dette men jeg er som må ha skinn og det skal være svart...

Ellers en nydelig og jeg vil gjerne se flere bilder av denne fete doningen!

16:9 er jeg enig i, men da må jeg jo kvitte meg med kasettspilleren?

får man Sputnik og Vikingarna på CD da? :lol:

Interiøret synes jeg personlig er veldig fint, er litt kjedelig når alt er svart.

Det er mørk grått alcantara i taket, det synes vel ikke på disse bildene tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, Ang de varsellysene i turtelleren som forsvinner på varm motor: Er dette en fysisk restriktor, eller er det bare de varsellampene? Kom på det når jeg så ene bildet der. Aldri tenkt på det før.

Er bare en vennlig påminnelse. :wink:

Sperra er den samme! (Ikke at jeg kommer til å teste det på kald motor noen gang. hehe)

Ok. det var det jeg tenkte, men ble litt usikker. Sperren er fy-fy på kald motor ja. Selv har jeg en selvpålagt grense på ca 3000rpm på kald motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmebil! Den var sykt deilig!Er 2 ting jeg ville hatt annerledes men sykt fin bil!

Ville byttet ut og oppgradert headuniten med en 16:9 og jeg ville hatt svart interiør.Det siste er jo noe man driter i når man sitter i en herlig kjøremaskin som dette men jeg er som må ha skinn og det skal være svart...

Ellers en nydelig og jeg vil gjerne se flere bilder av denne fete doningen!

16:9 er jeg enig i, men da må jeg jo kvitte meg med kasettspilleren?

får man Sputnik og Vikingarna på CD da? :lol:

Interiøret synes jeg personlig er veldig fint, er litt kjedelig når alt er svart.

Det er mørk grått alcantara i taket, det synes vel ikke på disse bildene tror jeg.

Satt og tenkte på dette etter at jeg postet posten min, ser ikke så dumt ut med svart/grått kontra mye annet.Trodde det var originalt svart tak på M5?Selvfølgelig mulig jeg tar feil,noe jeg tydeligvis gjorde. Men du har en drømme bil!Og er ikke så dyrt å bytte om til 16:9 og oppgradere naven og alt.Kassett kan du jo koble om så du fortsatt har men da i bagasjerommet ;)si 2000 spenn så har du det og det er ikke mye ved ett evt videresalg av bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...