Gå til innhold

Eirikoo - E39 M5


 Share

Anbefalte innlegg

Trodde det var originalt svart tak på M5?Selvfølgelig mulig jeg tar feil,noe jeg tydeligvis gjorde.

Du vet sikkert mere enn meg om BMW, men jeg mente det var et tilvalg med alcantara?

Har bare prøvd en annen M5, og husker ikke hvordan den var i taket for æ være ærlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

slapp helt av med den kasett spilleren den ligger gjemt bak skjermen på 16:9 navien 8)

Kødder du, er det fremdeles kassettspiller da?

Hva er det med tyskere og kassetter? :lol:

Så en Mercedes 600 med kasettspilelr også for noen år tilbake.

De har vel CD'er der og? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil, men som sagt tidligere så ødelegger de kopi faceliftlyktene hvor man tydelig ser pærene veldig mye..

Gå på koed.no og bestill deg orginal hella faceliftlykter med en gang! Koster rundt en 3-4000 og det er absolutt verd det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil, men som sagt tidligere så ødelegger de kopi faceliftlyktene hvor man tydelig ser pærene veldig mye..

Gå på koed.no og bestill deg orginal hella faceliftlykter med en gang! Koster rundt en 3-4000 og det er absolutt verd det !

Har aldri lagt merke til det. :wink:

Er liksom mere opptatt av at det tekniske er i perfekt stand enn at jeg kan se pærene.

Får titte på dem en dag da. Har ærlig talt aldri sett noe feil med dem jeg.

Er det noen som kan legge ut et bilde av dem så jeg kan se det?

Jeg har alltid prioritert funksjon før utseende/styling etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig herlig bil! Interiøret var dritlekkert og selve fargen på bilen var jo ikke så dum, den heller :wink: Tror det kan være en fordel å finne seg en dønn original bil av dette kaliberet. Så kan man heller modifisere den etter egne ønsker, hva understell og motor gjelder. Føler det er litt tryggere sånn, da vet man hva som er gjort og at det er gjort skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det at man kan se 'punktene' i angeleyes som er problemet eller?

Har tittet litt på lyktene nå, det var vel det eneste som er litt pussig kanskje.

Selv synes jeg ikke det ser så rart ut jeg, men på den andre siden så har jeg alltid sett på angeleyes som harrytilbehør ala Lexuslykter. :P

Så jeg vet ikke hvordan de egentlig skal se ut. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig herlig bil! Interiøret var dritlekkert og selve fargen på bilen var jo ikke så dum, den heller :wink: Tror det kan være en fordel å finne seg en dønn original bil av dette kaliberet. Så kan man heller modifisere den etter egne ønsker, hva understell og motor gjelder. Føler det er litt tryggere sånn, da vet man hva som er gjort og at det er gjort skikkelig.

Takk takk! :wink:

Ja, jeg synes det ser meget bra ut selv.

Men nå er jeg mest vant til japsebiler, og det ser det jo sjelden bra ut inni. :lol:

Men de funker bra hvertfall, tviler på at jeg klarer i nærheten av tidene jeg hadde med Subaruen min rundt diverse baner.

Men resten av tiden jeg ikke er på bane, dvs 98% av tiden, er jo BMW'en overlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådeilig bil! :)

Vet hva du mener når du sier tung god kvalitet :wink:

Takk!

Ja, det kjennes liksom veldig solid og velbygget ut.

Ingen knirk eller ulyder, og alt kjennes bra ut.

I japsene jeg har hatt er det jo mere knirk og knark, og litt flimsy interiør.

Men det har funket veldig bra da, tross alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hærlig bil :) ligger på drømmebil topp5 en slik som detta!! ang lykter

noen typer jeg ville anbefalt:

angel_01.jpg

301-bigthumbnail.jpg

254-bigthumbnail.jpg

snytes det ser litt mere cleant og gjennomført ut :) men det nå min mening.. uansett rå bil! mye bruker en slik som detta på mila da? :lol: ser bensinmålern lyser fint der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...