heltn Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Kjøpte meg en e30 her om dagen. Stor fornøyd å alt som er er bare bra:) Bestillt meg skinn intriør osv så. Fin kose bil/helge bil Gule eller sorte lykter på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 veldig pen bil. syns spesielt den e30 m3 fangern ser utrolig bra ut.. Ønsker meg en slik syns du skal holde lysa slik som de er jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Gratulerer syns også den var veldig fin som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 veldig pen bil. syns spesielt den e30 m3 fangern ser utrolig bra ut.. Ønsker meg en slik syns du skal holde lysa slik som de er jeg.. Jeg har enda en slik om du ønsker deg det:) BUD på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Meget pen bil, men jeg er ikke så veldig fan av den leppa. Synes den ser litt jalla ut. Keskinfelgene sitter som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Kjempefin E30! Hvor handla du interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Nydelig E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Gratulerer med en rå lekker E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Dette ser bra ut ja! Morsomt å se at ikke alle kjører gammel mal når det gjelder styling på E30 Utradisjonelt = stikker seg litt ut i mengden, i positiv retning i dette tilfellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 dritt pen e30 det der sett den ett par ganger her jeg bor før. liker bakfangeren kjempe godt. Gratulerer så mye med pen bil, ser ut som du har de rette planene framover også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 pen vogn. hvilken e30 m3 fanger? sitter da e36 m3 bakfanger der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 er vell enn e36 diffuser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Kompis av meg som har "bygget" bilen, utrolig pen! Syntes du skulle gå for gule hovedlykter, blinklys og spredere:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Utrolig flott bil! Fangerne skilte den ut fra mengden og er veldig vellykka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Se her ja! Arti å se nye bilder av gammelbilen Hadde håpet at den nye eieren laget en tråd slik at jeg kan følge med på hva som skjer Savner den bilen ja! Nytt interiør blir absolutt prikken over i´en, gule lykter.....njaaa vet ikke om jeg synes de er verdt pengene når det allerede står sorte DE lykter på... De var ihvertfall veldig dyre når jeg skulle kjøpe lykter, og da havnet jeg på sorte DE. Og ble meget fornøyd Tror kanskje denne fargen blir for lys til å ha gule lykter..? Det blir noe helt annet på fargesterke biler (sort, rød, blå, grå, mørkegrønn osv). Men men, hver sin smak. Gleder meg til bilder av interiøret ferdig montert i bilen! Det kommer til å bli sykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå