Gå til innhold

masse olje i plugghullene :-S


///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Mysild. Du kan være dum om du venter. Hvis ikke du har generelt meget god råd å bare kan punge ut for noen coiler. Selvom du ble advart om dette om du ignorer feilen. Oljen kan ikke komme fra andre plasser enn toppdekselpakning. (det inkluderer også de to rekkene med 3 ringer i vær)

Ta en titt innom teknisk en gang iblandt, og ikke kun show delen, så hadde du slupper å lage tråd ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess, hadde olje på en av plugga mine. Bytta sokkelen til pluggen fra coilen og ned, samt alle pakningene på toppdekselskrua, pakninga på oljepåfylllingslokket og de ringa på toppen imot doppdekselet!

Det anbefalles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadajada... skal bytte det, men alt til sin tid... tørka alt i går, og nå er det tørt, men får bytte pakninga på mandag... så blir alt på stell...

ikke jeg som strammet pluggene forrigegang... burde jo visst bedre enn å la andre stramme til!

fliid: voldsomt så iritert du var! er inne på teknisk titt og ofte, men akkuratt MOTOR har jeg ikke peiling på, vet jo litt, men teknisk inni der er helt ukjent for meg... men du fikk vel alt inn med morsmelka du! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten har du vært uheldig også har toppdekselpakningen din tatt kvelden, ellers så har du vært dum og ikke stramma plugga dine skikkelig sist du bytte de.

Carl sin 320i hadde samme problem, og den begynte å gå på 5 etc.

og grunnen til min gikk på 5 var at den ene coilen tok kvelden på grunn av olja. jeg venta får lenge og da ble det mer problemer. men etter toppdekselpakningen ble bytta og coil gikk den som ett uvær igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...