Lars89 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Diff koster fra 500-5000 brukt avhengg av utveksling, m det er brems/åpen osv. Ligger flere til salgs på forumet
Kure Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Heisan.. synd med bilem din..... Ikke for å være krass, men det er jo svært vanskelig å komme med noen pris før en vet hva som er feil.... Det er noe feil med bilen min, hvor mye koster det...hehe Verksted, eller en kompis med litt peiling er nok løsningen...
jensemann23 Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 hjelper nok ikke å bumpe mer du... Du må fortelle oss hva som er galt med bilen!!! hvis føleren til speedo sitter i diffen , noe jeg tror den gjør, så er nok diffen din ødelagt. Eller stikkaksling brukket kanskje? Da vil den vel også stå stille?
Bimmerlars Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 hjelper nok ikke å bumpe mer du... Du må fortelle oss hva som er galt med bilen!!! hvis føleren til speedo sitter i diffen , noe jeg tror den gjør, så er nok diffen din ødelagt. Eller stikkaksling brukket kanskje? Da vil den vel også stå stille? ja, med mindre han har sperre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå