Gå til innhold

S: 2002 mod. 530 D Man. M-tech Touring SOLGT!


Tore Diesel
 Share

Anbefalte innlegg

Foran er det 8,5" med 235/35-19.

Bak er det 9,5" med 265/30-19.

Optisk sett så skulle man hatt 20" hjul på E39, så lenge det er kantfelger, da de ser mindre ut enn f.eks M6 hjul, der eikene går helt ut :)

Men da synes jeg det går vel mye ut over komforten, så det får holde med 19". :)

Noen synes jo til og med at det går for mye ut over kjørekomforten dersom man passerer 17" på E39, men jeg er ikke av den typen nei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har faktisk vært meget bra respons på denne bilen. :)

Aldri opplevd makan, men heller aldri opplevd makan til useriøse kjøpere, som sier de skal komme å se på bilen, men aldri dukker opp eller gir lyd fra seg.

At folk ringer og sender mail,og spør om ting er helt topp, men "skinnblakke" folk som lager en avtale de ikke er i stand til å holde, bør rett og slett finne seg en annen hobby.

( Men tror ikke dette er noen her fra Bimmers :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt!

Tok sin tid dette her Tore på sporet :) men endelig kom det en fornuftig sjel som skjønte at det smykke du hadde ikke kunne gå ifra han. Håper den blir bra tatt vare på av nye eier da det fortjener den bilen. hva blir det nå da?? E60? M5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok sin tid dette her Tore på sporet :) men endelig kom det en fornuftig sjel som skjønte at det smykke du hadde ikke kunne gå ifra han. Håper den blir bra tatt vare på av nye eier da det fortjener den bilen. hva blir det nå da?? E60? M5?

Ja det tok sin tid ja, men den gikk hvertfall til den første som kom og kikka på den da :wink: Får være en liten trøst det :)

Fyren virka kjempefornøyd, og ikke minst så virka det som en skikkelig seriøs og rolig kar, så jeg tror go'bilen kommer til å bli tatt godt vare på.

Har 325 tds'n ennå, så jeg er ikke helt tom for bil :lol:

Må vel uansett ha en til, men har for øyeblikket ikke peiling på hva det blir! Lyst på både E60/61 og M-bil, men får se om det er fornuften eller hjertet som får bestemme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...