///Naitsirk Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 ja vi står under brua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 ja vi står under brua Ok. Da vet vi hvor det er... Sjøbuse og jeg pakker bilen nå straks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Da er det ikke lenge til jeg drar, rakk akkurat og vaske samt vokse bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 blei jaggu endel folk gitt og jeg var første mann hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 synd jeg ikke fikk komme, kompis gadd ikke bli med så da dreit jeg i det. ekke så morro å kjøre aleine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 var vell 30 biler ca, eller noe i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassik Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Men bare en 530? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 blei jaggu endel folk gitt og jeg var første mann hehe det er vel ikke så rart hvis du kommer en halv time før tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 noen som tok noen bilder? jeg glemte helt å ta fram kameraet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 jeg tok heller ikke ett eneste bilde. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 jeg tok heller ikke ett eneste bilde. hehe så det var hvertfall 1 som tok noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Takk for mange fine biler, hyggelige folk. Tok par bilder men hverken speilrefleks og sladde bilder gidder jeg ikke begynne på nå. Kult med Z1 , det har jeg ikke sett annet enn på bilder. Tror jeg grovt telte opp mot 40 biler jeg ei stund der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Takk for mange fine biler, hyggelige folk.Tok par bilder men hverken speilrefleks og sladde bilder gidder jeg ikke begynne på nå. Kult med Z1 , det har jeg ikke sett annet enn på bilder. Tror jeg grovt telte opp mot 40 biler jeg ei stund der. bare å slenge ut bilder da Glenno.. Ja, aldri sett z1 annet enn på bilder jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Jeg ser Z1 hver dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå