Kai Karlsen Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Nei blir alt for mye. Prosjektet går på sparebluss for øyeblikket så jeg må nok klare meg med det jeg har går så fint så
Kai Karlsen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Da har jeg sånn smått kommet igang med motorbytte. Har fått ut den gamle motoren og satt i den nye. Gammel motoren Fått inn M42 motoren Eksosmanifoilen må sveises om da den treffer styrestaget nedi der og batteriet må flyttes siden jeg har tenkt å montere braketten til coilene der hvor batteriet står normalt Her ser man hvor manifoilen treffer. Er sikkert en del andre ting som dukker opp etterhvert Blir og gjøre meg ferdig med alt over de neste ukene, tar litt av gangen.
Kai Karlsen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Vet noen om det er plass til batteriet under baksetet på E34, synes å huske at jeg har lest om det en plass
ole_m7 Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 står orginalt under baksetet på alle mine e34..
Kai Karlsen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Okey, da er det sikkert plass til den på min også
Kai Karlsen Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 Da har jeg fått start og alt funket perfekt (bortsett fra defekt oljetrykksbryter). Har tatt litt tid dette, men gjort alt alene så ting tar tid hehe. Har en oppdatert koblingsliste over motorkontakten som jeg har laget, men gidder ikke sette den ut nå. (den første er ikke helt korrekt) Har sveiset om eksosmanifoilen/eksosannlegg, flyttet luftfilterboksen 5 cm ut mot motoren, ordnet ledningnettet, ordnet ny brakett til coilene og flyttet batteriet. ++ Har også tatt en liten service med olje/oljefilterbytte, montert K&N innsatsfilter og byttet plugger. Jeg skal enda etter hvert gjøre følgende med motor: Sveise en helt ny eksosmanifoil, og eksosannlegg med bittelitt mer/penere lyd "effektannlegg" Ordne en mer permanent løsning på gasswire`en evnt kjøpe ny. Må bare finne ut hvilken jeg kan bruke. Sikkert mer, men jeg husker ikke alt i farta.
JulianS Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Hvorfor ikke kvadruppel-turbo ? en turbo foran motoren, en bak og en på hver side?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå