Kai Karlsen Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Nei blir alt for mye. Prosjektet går på sparebluss for øyeblikket så jeg må nok klare meg med det jeg har går så fint så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Karlsen Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Karlsen Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Karlsen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Da har jeg sånn smått kommet igang med motorbytte. Har fått ut den gamle motoren og satt i den nye. Gammel motoren Fått inn M42 motoren Eksosmanifoilen må sveises om da den treffer styrestaget nedi der og batteriet må flyttes siden jeg har tenkt å montere braketten til coilene der hvor batteriet står normalt Her ser man hvor manifoilen treffer. Er sikkert en del andre ting som dukker opp etterhvert Blir og gjøre meg ferdig med alt over de neste ukene, tar litt av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Karlsen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Vet noen om det er plass til batteriet under baksetet på E34, synes å huske at jeg har lest om det en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 står orginalt under baksetet på alle mine e34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Karlsen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Okey, da er det sikkert plass til den på min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Karlsen Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Da har jeg fått start og alt funket perfekt (bortsett fra defekt oljetrykksbryter). Har tatt litt tid dette, men gjort alt alene så ting tar tid hehe. Har en oppdatert koblingsliste over motorkontakten som jeg har laget, men gidder ikke sette den ut nå. (den første er ikke helt korrekt) Har sveiset om eksosmanifoilen/eksosannlegg, flyttet luftfilterboksen 5 cm ut mot motoren, ordnet ledningnettet, ordnet ny brakett til coilene og flyttet batteriet. ++ Har også tatt en liten service med olje/oljefilterbytte, montert K&N innsatsfilter og byttet plugger. Jeg skal enda etter hvert gjøre følgende med motor: Sveise en helt ny eksosmanifoil, og eksosannlegg med bittelitt mer/penere lyd "effektannlegg" Ordne en mer permanent løsning på gasswire`en evnt kjøpe ny. Må bare finne ut hvilken jeg kan bruke. Sikkert mer, men jeg husker ikke alt i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hvorfor ikke kvadruppel-turbo ? en turbo foran motoren, en bak og en på hver side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Karlsen Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 hehe nok av plass hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå