Wheelwhore Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 SOLGT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Det er altså snakk om 2 stk RS 070 (7x15) og 2 stk RS071 (8x15). Totalt 4 felger det er snakk om her......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Boltsirkel og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Boltsirkel og pris?Hvis du hadde lest første innlegget mitt står det både boltsirkel og pris 4x100 og prisen er 7500 kroner. Nye bolter og muttrer havner på rundt tusenlappen (120 stk rustfrie skruer med mutterer) Ser man på Ebay hva man må betale for noen BBS RS i god stand så vil jeg si at dette er ikke noen upris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Tar også innbytte i sjeldne/spesielle felger. Innbytte i TSW Venom er ikke aktuelt for å si det slik.....men kom med forslag. Men det MÅ være 4x100 !!!! (Skal på en grisesenka Golf II) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Her kommer flere bilder. Siste bildet viser den felgen med en pitteliten skade. Det er en av 8 toms felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 har det vert kjørtmed feil kon på boltene? bolthulla sågså stygge ut men kan være det bare er bildene som lyver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 har det vert kjørtmed feil kon på boltene? bolthulla sågså stygge ut men kan være det bare er bildene som lyver? bare litt skitt/grease som gjør det. De trenger en skikkelig vask egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Bump.....kan gå billigere ved hurtig avgjørelse da jeg har funnet meg nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 5000 og jeg henter i helga... Så sant du bor i Ålesund ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 5000 og jeg henter i helga... Så sant du bor i Ålesund ja.. Haha,jeg får mere for de enn de. De er sågodt som solgt.......for nesten 7 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Da var de solgt....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå