Wheelwhore Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 SOLGT!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheelwhore Posted August 10, 2009 Author Share Posted August 10, 2009 Det er altså snakk om 2 stk RS 070 (7x15) og 2 stk RS071 (8x15). Totalt 4 felger det er snakk om her......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yngvejos Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Boltsirkel og pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheelwhore Posted August 10, 2009 Author Share Posted August 10, 2009 Boltsirkel og pris?Hvis du hadde lest første innlegget mitt står det både boltsirkel og pris 4x100 og prisen er 7500 kroner. Nye bolter og muttrer havner på rundt tusenlappen (120 stk rustfrie skruer med mutterer) Ser man på Ebay hva man må betale for noen BBS RS i god stand så vil jeg si at dette er ikke noen upris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheelwhore Posted August 10, 2009 Author Share Posted August 10, 2009 Tar også innbytte i sjeldne/spesielle felger. Innbytte i TSW Venom er ikke aktuelt for å si det slik.....men kom med forslag. Men det MÅ være 4x100 !!!! (Skal på en grisesenka Golf II) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheelwhore Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 Her kommer flere bilder. Siste bildet viser den felgen med en pitteliten skade. Det er en av 8 toms felgene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 tic Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 har det vert kjørtmed feil kon på boltene? bolthulla sågså stygge ut men kan være det bare er bildene som lyver? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheelwhore Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 har det vert kjørtmed feil kon på boltene? bolthulla sågså stygge ut men kan være det bare er bildene som lyver? bare litt skitt/grease som gjør det. De trenger en skikkelig vask egentlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheelwhore Posted August 14, 2009 Author Share Posted August 14, 2009 Bump.....kan gå billigere ved hurtig avgjørelse da jeg har funnet meg nye felger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jås Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 5000 og jeg henter i helga... Så sant du bor i Ålesund ja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheelwhore Posted August 14, 2009 Author Share Posted August 14, 2009 5000 og jeg henter i helga... Så sant du bor i Ålesund ja.. Haha,jeg får mere for de enn de. De er sågodt som solgt.......for nesten 7 tusen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheelwhore Posted August 15, 2009 Author Share Posted August 15, 2009 Da var de solgt....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts