Gå til innhold

Wicky124 sin318i Cab Bilder side 13!Fått tilbud fra IF..


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
hmm..motparten nekter skyld i ulykken...påstår at jeg byttet felt og at hun kjørte i meg grunnet dette...litt rart...jeg stod tross alt stille sammen med tre andre biler...

Ha hun gjorde vel det, du har vel da vitner og påkjørsel bakfra sier seg sjølv at det er motparten sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..motparten nekter skyld i ulykken...påstår at jeg byttet felt og at hun kjørte i meg grunnet dette...litt rart...jeg stod tross alt stille sammen med tre andre biler...

Hahaha, de kjørte jo rett i ræva på deg jo :lol:

Hvordan hårfarge hadde denne ulykkessjåføren?

Det eneste hun oppnår med dette er jo at det tar bittelitt lenger tid å få saken ut av verden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..motparten nekter skyld i ulykken...påstår at jeg byttet felt og at hun kjørte i meg grunnet dette...litt rart...jeg stod tross alt stille sammen med tre andre biler...

Hehhee, ser for meg ei søt liten blondine som prøver å snylte, ellers ser jeg for meg ei bondeknøll med massey ferguson caps, skitne klær og en personlighet der hun tror hun er noe, selvom hun smadra hele bilen inn i rævva di..

Hvis det er nr1 ler jeg, Hvis det er nr 2 ler jeg enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke vitner i de som stod stille sammen med deg?

Glenno, ser ut til at treffet er akkurat på en av støtdemperene til fangeren bak. Feste punkt for tverrbjelke for hengerfeste. Så ingen dum tanke. Kan godt hende det hadde stivet av litt, så bilen hadde blitt litt "stivere" og "sterkere" i hekken.

Hvilket igjen bare hadde ført til økt sjanse for at Wicky og kompisen hans hadde fått alvorligere skader. En bil SKAL bli klemt sammen ved kollisjon. Hvordan en bil ser ut på utsiden etter en kollisjon er ikke representativt for kollisjonssikkerheten. Hel kupé og mest mulig energiabsorpsjon er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...