///Henning Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 ja du har vel 19"?blir 18 på meg neste år å k-sport coilover så den får bli litt lavere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 ahaa....da har jeg fremdeles større felger enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Syntes utviklingen går litt i feil retning her.............. Neida... Det er bare at vi som kjører svart E36 liker å fylle trådene våre med OT Bare å se på min med sedanen, mysild med coupeen, og denne med cab. Mangler bare en touring og en compact nå, så er samlingen komplett hehe...sant nok Men tenkte litt på denne lakkerings-greien.. MYE finere da alt var orginalt. Nå ble det bare jalla! Tenker på lykter og røde bolter. Om det i tillegg er trommelbrems og de er røde så må det legges til på harry-listen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 vel...fant ingen oransje blinklys foran og ville da ikke ha oransje bak...men ta livet med ro...har fremdeles planer om originale lykter foran siden og bak røde bolter er unikt...ny trend jeg har starta... men boltene ser man uansett ikke da de er langt inne i felgen.... Er ikke trommelbrems..da hadde jeg ikke lakka uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Oee wicky er dette deg a? ghoraaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Okei, back to topic: Daniels rullekebab i Bergen var eneste spisestedet i mattilsynets test som fikk "meget bra" på hygiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Oee wicky er dette deg a? ghoraaa! mindre mage, kortete hår og jenter i bilen så har du meg...men musikken foran GORA var nok rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Okei, back to topic:Daniels rullekebab i Bergen var eneste spisestedet i mattilsynets test som fikk "meget bra" på hygiene de mest rene stedene har den dårligste maten ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 hehe Man må gjerne risikere en liten matforgiftning en gang iblant for å kunne nyte byens beste kebab altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 faen, nå fant jeg ut hvor balkan kebab er.. et steinkast fra døra.. hahahahaaaaaa, det er så lite kunder der at jeg tenkte med en gang at det var no dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Vel...man drar ikke til de skitneste stedene da...Synes faktisk Kebab-biten gata nedenfor bislett er mye bedre... Balkan er bare råttent...sånn typisk "jeg er norsk og kan kebab" sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 og da var bilen smadra og totalvraka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Oida!? Kondolerer.. Men gikk bra med deg, det er hovedsaken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Nei nei nei...! Så jævla kjipt da Bare materielle skader håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå