noekult Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 ^ Vis dem artikkelen...? Eller er det dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Har iallefall sendt artikkelen til saksbehandler...jeg var forsåvidt den bilen som ble påkjørt bakfra og traff en annen bil som stod ved siden av meg i høyre felt..hmm..politimannen sier jo selv at bilen bak ikke klarte å stoppe for bil eller elg og da kjørte inn i en annen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 er jo ikke så mye og lure på lenger når saksbehandler får denna her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Skjønner ikke at folk er så frekke at de får seg til å prøve å lyve seg ut av skyldspørsmål der de helt klart har all skyld. Har du kjørt på noen fra bak så har du uansett ikke holdt avstand så du kan stoppe for alt som kommer ut i veien for deg... Kan ikke skjønne at det skal kunne bli en problemstilling eller ikke, uansett om du så hadde bytta felt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 skademelding dreier seg jo mest om hvem som er flinkest til og skylde på den andre, er bare teit i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Snakket med sakbehandler idag og han var fremdeles sånn "njaaah nå har vi snakket med tredje part i saken og han var også vag med tanke på hendelsesforløpet..." Refererte da til min mail og denne artikkelen, og han bare "åja det har jeg ikke lest...må se over dette..men det er nok ikke så holdbart..." haha tulling as..men ja...skal få svar imorgen på om jeg kan beholde bilen og få 71k for den..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Snakket med sakbehandler idag og han var fremdeles sånn "njaaah nå har vi snakket med tredje part i saken og han var også vag med tanke på hendelsesforløpet..." Refererte da til min mail og denne artikkelen, og han bare "åja det har jeg ikke lest...må se over dette..men det er nok ikke så holdbart..." haha tulling as..men ja...skal få svar imorgen på om jeg kan beholde bilen og få 71k for den..hmm.. Hvis du får beholde bilen, når får du den evt? Skulle gjerne hatt med radiator før jul haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 om jeg får beholde bilen så blir den kjørt til meg iløpet av uken..men husk...du må skru selv:p er elendig på slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 om jeg får beholde bilen så blir den kjørt til meg iløpet av uken..men husk...du må skru selv:p er elendig på slike ting Fikser det Sender Pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Ser at du har byttet opplysninger om hvilket kjøretøy du har på profilen din under avatar bildet Dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Ser at du har byttet opplysninger om hvilket kjøretøy du har på profilen din under avatar bildet Dritbra hahaha du vet...er sånn guttegreier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Da får jeg IKKE kjøpt vraket, da den er såpass skadet at de er redd for at den ender opp på veien igjen om en privatperson kjøper den...også ble jeg tilbudt 75 for bilen...så tror jeg tar til takke med det..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Funker vel bra det da!? får mye bil for 75.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 ja men tenkte å få tilbake vraket også...får solgt unna mye deler der..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Da får jeg IKKE kjøpt vraket, da den er såpass skadet at de er redd for at den ender opp på veien igjen om en privatperson kjøper den...også ble jeg tilbudt 75 for bilen...så tror jeg tar til takke med det..hmm.. Dummeste jeg har hørt. skaden blir jo meldt, skiltene blir tatt, den må på teknisk kontroll før skiltene kan bli levert ut, bare piss fra forsikringselskapet, saksbehandlerene vil sikkert ha den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå