Gå til innhold

Wicky124 sin318i Cab Bilder side 13!Fått tilbud fra IF..


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ble det litt leking med bilen idag også..fikk montert tåkelys og koblinger permanent idag...håper noen prøver å stjele dem...klin umulig :P

Ellers har jeg lagt på de to første strøkene med sotespray på baklysene..jaja...harry...menmen...thats life :)

har også fått lakkert opp ene kanalen som var flassete og manglet masse farge og var ujevn..fikk pusset og lakkert så den ble iallefall mye bedre...dog med litt fargeforskjell..menmen...

Har også lakkert kalippere i rød (var den fargen som lå i boden) og ble faktisk ikke så ille resultat...i ett sjebnesvangert øyeblikk lakkerte jeg også boltene til felga røde.. ble en artig liten touch :P skal vaske bilen imorgen så får legge ut bilder da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ferske bilder av fronten på bilen nå :)

Alt det hvite i fronten er bare gjørme fra en møkkete lastebil...

Jahhaaa,er det det du kaller det??? Du ble kanskje ikke bare (litt) for fornøyd m bilen etter du fikk montert spredere osv da? hahaha

Meeen,uannsett. Jeg har slike kjølekanaler MED tempføler samt en m3 bakfanger liggenes hvis du er intr.

078bqvtepm2lo109gska.jpg

Send en pm hvis du vil ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ferske bilder av fronten på bilen nå :)

Alt det hvite i fronten er bare gjørme fra en møkkete lastebil...

Jahhaaa,er det det du kaller det??? Du ble kanskje ikke bare (litt) for fornøyd m bilen etter du fikk montert spredere osv da? hahaha

Meeen,uannsett. Jeg har slike kjølekanaler MED tempføler samt en m3 bakfanger liggenes hvis du er intr.

078bqvtepm2lo109gska.jpg

Send en pm hvis du vil ha:)

hmm...jo ble ganske fornøyd med fronten med spredere...ble en helt annen bil jo...hohoho...må fremdeles ha den plata under motoren...og tempføler trenger jeg ikke...har den beryktede klokka i dashen..ikkeno computer..hmm...bakfanger ja..hmm..begrensa hva man kan kjøpe med dagpenger pluss lakk..hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...