Yngvejos Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Jeg vurderer å montere en webasto bensinvarmer i 520en min. Jeg greier ikke å finne noen detaljerte instruksjoner på internett. Er det noen som vet hvor på kjølesystemet jeg skal koble den inn? Det hadde vært fint om noen kunne skaffet monteringsintruksjoner til meg. Varmeren heter Thermo top (T?), og bilen er en 93 520i touring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E36Cab1 Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Finn en forhandler hos http://www.webasto.no/home/no/homepage.html og be de hjelpe deg med monteringsanvisninger. Antar dette er en brukt varmer ettersom det skal følge med slikt på nye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yngvejos Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 Jeg har sendt mail til KCL, men de fant bare en generell monteringsanvisning. Hvis noen med e34, webasto og m50 motor kan ta litt bilder av hvor kjølevæsken blir koblet til og hvordan slangene ligger i motorrommet, blir jeg veldig takknemmelig. Jeg lurer også på hvor jeg skal koble meg inn for å styre coupevifta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts