Gå til innhold

Bimmerskalenderen 2010 - i salg! Bet. info. S.1!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel, om kalenderen skal kjøpes så kan det jo være enkelte som vil se hvilke bilder di "kjøper" siden det i bunn og grunn er "bildene" man kjøper...men, det bestemmer du selv :) selve layouten er jo det som er å anse som den bra overaskelse, det andre kan jo oppfattes som "hæ, var ikke chris sin bil med??" type.. om du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er vel egentlig bare kevin og pingvin som vet hvilket av deres bilder som blir brukt! ;)

Kan godt vise frem hvilke bilder som kommer på trykk, men det blir vel en bjørnetjeneste? er vel litt artigere å bla gjennom kalenderen med litt spenning? :D

ta det på PM om du vil ;) jeg er interessert i å vite, og kjøpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vil snart bli lagt ut info ang. kjøp! :)

og ja, "hæ!? Chris sin bil er ikke med!" jeg har ikke tråkket inn med bilde av bilen min fremfor noen av dere andre ;)

Ang. størrelse, så blir det samme format som Pondus kalenderen, om noen er kjent med den...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det jeg mente, men bare tenkte at siden folk ikke visste hvilke bilder som var med før di kjøper så kanskje noe fikk en sånn "oi, trodde jeg skulle få se det fine bildde av.....sin bil".. liksom :) men, om folk får info om hvilke bilder som er med på forhånd i PM så er det jo greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe mail her gitt. Hadde ikke regnet med det heller da, utrolig hard konkurranse med så mange utrolig flott bilder ;)

Jeg vet ingenting om resultatene her, men tipper at du hadde for mange bilder i konkurransen og derfor ble stemmene spredd rundt på de forskjellige, istedenfor kanskje ett eller to. For bildene er det ingenting å utsette på, de er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...