Gå til innhold

Bimmerskalenderen 2010 - i salg! Bet. info. S.1!


 Share

Anbefalte innlegg

Godt at folk er i gang med kjøp! gleder meg som en liten unge til de kommer...! :D

Men jeg kan ikke si jeg gleder meg til den jobben å stå på posten å sende ut alle kalenderne hehe :P

Må si jeg streifa tanken i sted, at hvis dette blir populært så har du nok å gjøre fremover :lol: Men bra du gidder å ta på deg slikt!! For tror nok dette kan bli en suksess! Flere som gleder seg til den kommer ja.. :D8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, hehe bare håper at jeg klarer å holde tunga rett i munnen når jeg står der å sender! :P

@Matss: Det er ingen bestillingsfrist utover det at jeg selger så langt lageret rekker! :P Men for de som ønsker en mulighet for å få kalenderen før jul, så er det jo postens anbefaling at man sender innen 16.des så jeg samler opp bestillinger til da, og sender ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge til du kan komme med noen sporingsnr. på kalenderene eller?

Han har vel antakelig sendt dem som brevpost, og da finnes det neppe noe sporingsnummer, men det kunne jo være moro å høre om de ble sendt den 16.Desember som "forventet" :)

Jeg sjekket postkassa seinest i dag tidlig, men har ikke dukket opp noe her på Skedsmokorset iallfall.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe fra Chris på PM heller, mulig han har tatt juleferie og ikke har nettilgang.? Men skal de komme direkte i postkassen eller må de hentes på postkontoret? Og ble de sendt ut 16.?

kalenderen kommer nok rett heim i postkassa.

det kommer litt an på posten og nå da, er "litt" meir post enn vanligt som skal i gjennom systemet deiras

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...