Gå til innhold

Bimmerskalenderen 2010 - i salg! Bet. info. S.1!


 Share

Anbefalte innlegg

Da er det slik at jeg setter Frist for innsending av bilder til Fredag Kl 1600!

Alle bilder jeg får inn på mail før kl 1600 kommer med! Etter kl: 16:00 vil jeg at så mange som mulig stemmer opp sine favoritt bilder! om det så er ett eller flere! :)

Stemmingen avsluttes mandag midnatt, dvs ut august! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd jeg ikke så denne før :(

Men mine stemmer: 53, 58!, 78 (JonasD, den redigerte utgaven kan du jo prøve å legge ut?:)), 96, 129, 139, 140, 151, 195 var litt tøft, og helt klart det bildet til Rovderacing hvor bilen er to steder (bildet nummer 2 i innlegget hans)

God idé Chris :) Er interessert i en kalender, hadde vært bra om den var klar til Våler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter:

6-13-21-58-60-117-129-145-179

Skuffende få bra vinterbilder! Burde jo hatt litt sesongpreg på bildene i kalenderen, høstbilder, vinterbilder, vårbilder og sommerbilder. Men blir det god gang i år, så kanskje det kan bli enda bedre til neste år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd jeg ikke så denne før :(

Men mine stemmer: 53, 58!, 78 (JonasD, den redigerte utgaven kan du jo prøve å legge ut?:)), 96, 129, 139, 140, 151, 195 var litt tøft, og helt klart det bildet til Rovderacing hvor bilen er to steder (bildet nummer 2 i innlegget hans)

God idé Chris :) Er interessert i en kalender, hadde vært bra om den var klar til Våler :)

den blir nok ikke klar til våler dessverre, skal til forelaget til uka håper jeg og gjøre det klart og sende kalenderen for trykking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...