Chris_325iM Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 forhåpentligvis så er denne kalenderen å finne under et hvert juletre til BMW entusiaster Jeg har satt prisen, men jeg vil ikke komme med den før jeg vet når den kommer... håper jeg snart kan begynne med forhåndsbestillinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Så bra, da bllir det kalender til jul Kommer til å bestille ett par stykker tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Så bra, da bllir det kalender til jul Kommer til å bestille ett par stykker tenker jeg. + 1 . Fint tiltak, godt noen gidder gjøre slikt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 greit å komme med pris da, så jeg vet hvor mye jeg må spare hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Kanskje et tips ? For å sjekke hvor mange som vil ha kalenderen kan du jo sette i gang en avstemming. " Vil du kjøpe Bimmers Kalenderen 2010-2011 for xx kr " 1) Ja, jeg vil kjøpe kalenderen uanset pris 2) Ja, jeg vil kjøpe den men til under 200,- 3) Nei, jeg vil ikke ha Bimmers Kalenderen 4) Vet ikke enda Oppdater både overskrift på tråden og bump stadis, tror man viil få stor respons og da har du cirka antall EDIT : Jeg kommer ihvertfall til å bestille rundt 10 stk, glimrende gave til kjente og nære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Da har jeg tatt forslaget til Sperre til følge! så da får folk gi sin mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 nå er jeg frekk men tåpelig med en slik avstemming som du laget der... du må regne hvor mye selvkost du har, hvor mange du tror du kommer til å selge, hvor mye de koster å produsere pr stk, og se regne fra det... jeg kan jo bare stemme for under 100 kroner, og leve i håpet... sett en pris, og lag avstemming... vil du ha kalenderen? den koster feks 189 kroner og da får du den hjem i postkassen interresert? ja nei å spørre oss om hvor mye den koster er jo tullete hehe... du spørr vel ingen om hvor mye ting i butikken koster, og spørr om folk er villige til å kjøpe den dyrt, når de heller kan sette en lavere pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 nå var det snakk om hvilken pris folk var villige til å gi da, ifht at dette forhåpentligvis skal gi noe igjen til bimmers... jeg vet jo hvor mange kroner jeg må ha inn! og hva det blir pr kalender ved et ant. solgte! så en minstesum blir det jo uansett hva folk stemmer... Men om jeg setter en pris på 189kr og folk stemmer ja/nei så vet ikke jeg om jeg ville fått flere Ja eller nei om jeg justerte prisen opp eller ned? det er jo det som er temaet nå! hvis jeg kan selge 300stk til 189,- så kanskje jeg kan selge 400stk til 149! Det vil jeg jo få et mer spesifikt svar på ved å ha en slik avstemning jeg har nå, da jeg ser hvilken prisklasse de aller fleste havner i! jeg kan jo ikke selge med tap, og det skjønner vel de fleste her inne også! da ødlegger jo det mulighetene for neste år! det var kanskje dumt å lage en post "under 100Kr" for det går ikke! desverre! Derfor skrev jeg også at folk bør stemme litt realistisk! Men hvis det svikter med salg her på samme måte som det svikter på oppmøte og innsats på treff og andre ting her på forumet så går det jo rett i dass! uansett hvilken måte man gjør ting på her inne så kommer det noen å mener at det er feil måte og at det skulle vært gjort annerledes! barnehage opplegg! LES: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=132911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 ja vet, men det jeg tenker på var en pris under 100 kroner med frakt, forsåvidt under 150 også, er vel lite mulig å oppnå? kommer jo fort opp i 60 kroner i frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 er mulig å oppnå en ferdig pris på under 150kr inkl. frakt! frakt inkl. konvolutt er på 40kr Men med en slik pris så er det lite sannsynlig at det blir noe penger igjen! derfor, hvis folk er enige om en pris til rett over 150kr så er det gode muligheter for at det blir penger igjen som kan gå til Gunnar for drift av Bimmers! hvis dette går bra hvert år så kanskje det går an å spandere på forumet en bedre serverplass? det har det jo vært snakk om hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Tror mange tenker som meg angående kalenderen, Om det koster 150kr eller 300kr er ihvertfall likegyldig for meg. Det jeg kunne tenkt meg er å få gjort alvor av hva som tidligere har blitt diskutert i uttalig mange tråder angående donasjoner. jeg ser for meg at en god løsning på det er at du tar det du trenger og vil ha for å sitte igjen med litt lønn for strevet, for så og plusse på 50/100kr som vil gå til bimmers.no... Dette kan såklart ramme de som planlegger å handle inn mange kalendere, men de fleste skal vel bare ha en eller to kalendere til kontoret, verksted osv osv.... Kan jo også være en mulighet for en rabatt ordning for de som skal ha flere. Som f.eks 280kr for første, også 200kr pr om man skal ha flere... Just thinking out loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Gjør meg ingent ing om den koster 250,- En viktig faktor her er jo at du ikke går i minus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Gjør meg ingent ing om den koster 250,- En viktig faktor her er jo at du ikke går i minus +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Kan du legge til: "pris ingen betydning" ??? Slutt å vri på hver krone da folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Gjør meg ingent ing om den koster 250,- En viktig faktor her er jo at du ikke går i minus +1 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå