JonasD Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Hvilke biler er det i kalenderen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Satan så fin den E36en er på forsiden Sikkert tatt opp men er mange sider med poster å bla igjennom: Noen her sin? Sweet E36 og jeg liker ikke E36 vanligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Satan så fin den E36en er på forsiden Sikkert tatt opp men er mange sider med poster å bla igjennom: Noen her sin?Sweet E36 og jeg liker ikke E36 vanligvis. Det er den gamle 325'n til Breitbau her inne... Søk på Breitbau så finner du den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Fikk kalendern idag! så ikke så verst ut godt jobbet! Kjøpte 3 stk så var heldig (fikk levert de to andre) var jule gave til to kompiser! trodde ikke jeg ville få de idag :DDDDD hadde vært litt kjedelig og levere etter jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Satan så fin den E36en er på forsiden Sikkert tatt opp men er mange sider med poster å bla igjennom: Noen her sin?Sweet E36 og jeg liker ikke E36 vanligvis. Det er den gamle 325'n til Breitbau her inne... Søk på Breitbau så finner du den. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 fikk mine 4 idag også må vel rundt og levere de ut snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2009 God Jul folkens! Det er godt å høre at det var noen som kom fram til Jul! ble litt svett mot slutten her hehe! Det er masse kalendere igjen så det er bare å bestille! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katinka Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Supert at dere er fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Hvilke biler er det i kalenderen da? Virker som det er "hemmelig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Go jul fikk kalenderen min igår,så kom til perfekt tid:D Mange brae bilder håper dette blir en "tradisjon" i årene som kommer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Jeg fikk 1 kalender i går også. Må si at den var veldig bra. Skal bestille meg 2 til for og gi bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Noen som kan gi en liste over hvilke biler som er representert i kalenderen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 hvor er moroa i det dr? kjøp den og kikk selv ps: kan avsløre min som november Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 kan sei så pass at det er god variasjon er ein flott kalender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 Noen som kan gi en liste over hvilke biler som er representert i kalenderen eller? BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå