Gå til innhold

Bimmerskalenderen 2010 - i salg! Bet. info. S.1!


 Share

Anbefalte innlegg

Blei mye E30, E34 og E36 synes jeg! :shock:

Skal få tatt noen høyoppløselige bilder og sende deg :)

Det er jo det de fleste her inne eier, så da blir det bare slik... men du får sende inn bilder av E24'en din og få opp variasjonen litt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med en "collage" av mange av de andre bildene, som du selv kan plukke ut.. Enten på siste side, eller eventuelt på fremsiden.. Du kan jo også kjøre to bilder som "passfoto"-størrelse nede i ett hjørne på hovedbildet også..

Men dette er helt opp til deg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette prosjektet var en god ide jeg. Regner med at dette er noe Chris kanskje kommer til og gjøre neste året også vis det blir bra :P Så vis man kanskje ikke kommer med nå, så har man en sjans neste gang! Veldig mye fine bilder dere har sendt inn. Skjønner at ikke alle bildene blir like bra, men syns det er bra at man sender inn forde. Er ikke alle som har speilreflex :roll: Blir morro og se det endelig resultat! Good Luck! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 Touring

vsjitydrr8sp26m2f5iy.jpg

Nå er jeg sikkert veldig negativ og slikt, men hvorfor blå parklyspærer? Skjønt det om det var senoen i grøftelysa :)

He-he, var en jeg bestilte pærer av som sendte blå i stedet for vanlige...

Tidligere var vel dette regnet som en av de fine E34 Touringer på bimmers, men er lov å være uenig, og PS tror jeg ikke jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...