Gå til innhold

2002 turbo


hauken
 Share

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet så synes jeg ikke det er noen upris - den er både godkjent, ser ut til å være fullstendig blottet for rust og til å være skikkelig utført på andre områder. Selv ville jeg nok valgt å senke den, samt montere på kromfangere (det ser strålende ut sammen med skjermbreddere), men da forsvinner også litt av "turbo"-følelsen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det var denne bilen som låg til salgs for 180 000,- for en stund siden, og at samme eier la ut anonnse senere der det stod høystbydende over 49000,- og synes å huske at han hadde bud på over 100 000,-

Helt korrekt!

Dette er vår gamle bil! Synd motorrom og bagasjerom ikke ble lakkert sammens med resten av bilen.

IMG_2605-1.jpg

IMG_2603-1.jpg

Ellers er bilen mappet av Christer på PBC, og funker bra!. Vi ble dessverre lei bilen da den ble sendt bort for første gang for mapping til Holmestrand Racingservice! Satt igjen med stor regning og en ubrukelig map :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det trekker ned at den ikke kjører original kugelfischer innsprøytning, men datasprut og bedre turbo gjør den nok bedre å kjøre.

Det ødelegger litt for intrykket hos meg at turboen er flytttet opp.

Det er originalt med kromstøtfangere på turbo også, er det ikke det?

Interiøret står det at er Turbo, men det er jo ikke ett originalt ratt!

Det er står at bilen aldri har vært "sveiset" det virker jo helt utrolig at en slik flott 02 aldri har vært sveist i. Mener de at det ikke er byttet store deler?

her er en originalbrosjyre for interesserte (dette er nok en veldig tidlig modell, for jeg har aldri sett lakert bakvinge på veien)

forside.jpg

side2-3.jpg

side4-5.jpg

side6-7.jpg

bakside.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er originalt med kromstøtfangere på turbo også, er det ikke det?

Som du kan se av bildene du la ved, var det kun montert kromfangere bak. Jeg mener det er mye penere med kromfangere på begge sider, selv om det da ikke blir like genuint.

j3m27ojns0sya5psball.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er originalt med kromstøtfangere på turbo også, er det ikke det?

Som du kan se av bildene du la ved, var det kun montert kromfangere bak. Jeg mener det er mye penere med kromfangere på begge sider, selv om det da ikke blir like genuint.

jeg mente selvfølgelig støtFANGER, det er ikke mulig å sette en fanger på turbospoileren.

Det er heller ikke gummilist midt på dørene på turboene.

i de tider jeg hadde 2002 godkjent ombygd til "2002 Turbo" lakerte vi den i en uoriginal farge fordi vi syntes det var finest, er det ikke originalt, så er det ikke det.

concourse_02_057.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mente selvfølgelig støtFANGER, det er ikke mulig å sette en fanger på turbospoileren.

Det er heller ikke gummilist midt på dørene på turboene.

Jeg tror muligens en av oss snakker forbi den andre. Du brukte ordet "fanger" i det innlegget jeg siterte og, og "fangere" har også vært hva jeg har tenkt på hele tiden. Derfor skjønner jeg ikke helt hvor du vil hen med "jeg mente selvfølgelig støtFANGE".

Poenget mitt er at jeg foretrekker utseendet på de som kun har montert skjermbreddere, men har droppet "turbo-leppa" til fordel for kromfangere. Bildet jeg la ved var kun for å vise hvordan akkurat det ble, selv om resten av bilen på bildet ikke stemte overens med en orginal Turbo-modell.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...