SpiderPig Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Damn.. Det der har ikke noe med coil å gjøre. Det har vært noe som fysisk har slått til pluggen. Ser for meg at stempelet har litt for mye slingringsmon.... ser for meg at denne motoren har putra sitt siste putt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 gå for en comp test. slår denne galt ut lever den og krev monterings\utmonteringspenger for den... hva fxxn skjer i hode på folk som selger slikt.. folk kjøper skjeldent en motor for og ha den stående på gulvet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 gå for en comp test. slår denne galt ut lever den og krev monterings\utmonteringspenger for den...hva fxxn skjer i hode på folk som selger slikt.. folk kjøper skjeldent en motor for og ha den stående på gulvet... fikk besjed om at den funka jeg :S FAEN, mange dagers arbeid, rett itl helvette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 på 5 ja... hvilken motor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 på 5 ja... hvilken motor er det? m20b23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrPingu Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hei! Det der er jo sykt! Jeg har KUN sagt at motoren funker og fortalt hva kompiser har sagt og stoler fult ut på de! Jeg har også snakket med han som eide den før de som hadde den når jeg solgte den! Motoren gikk klokke rent... Ta en komp test og sjekk resultatet! Er det noe feil, så skal du naturligvis få igjen pengene!! Jeg er en ærlig sjel og dette fikser vi lett! Får ta det med forrige eier dersom det er noe tull! Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Er det smelteskader eller deformasjon etter sammenstøt med noe? Viss du tar en komp-test og den viser ujamne og lave verdier,ta en påfølgende lekk-test for å finne ut hvor feilen ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Her mangler det noe tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hva f...snakk om hull! Ser jo ut som noen har stått med skjærebrenner på stempelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Jeg har KUN sagt at motoren funker og fortalt hva kompiser har sagt og stoler fult ut på de! Jeg har også snakket med han som eide den før de som hadde den når jeg solgte den! Motoren gikk klokke rent... Stoler du fortsatt fult ut på de Trist sak men de høres jo ut som selger er villig til og ordne opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 så litt syk ut denb der, tipper det er knekt en ventil jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrPingu Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Ka fan! Kom med konto nr så ordner jeg opp! Det der var jo hinsides! Blir så oppgitt over folk... Det her er det værste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 ikke kritisk til deg mr.MrPingu, men skjønner ikke hvorfor slike motorer blir solgt i utgangspunktet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 er det lov å le? for det gjør jeg nemlig. bra dere ordner opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 er jo ikke sikkert att selves visste dette, om han har kjøpt den av en annen igjen og barer hatt den ståendes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå