SpiderPig Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Hei, har kjøpt meg ny motor nå, å etter jeg har montert den bestemte jeg meg for å skru ut pluggene å fant dette: er det håp for motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Haster litt med svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 det såg jo litt skummelt ut.. tror ikke jeg ville satset på oppstart av denne motoren før en visuell sjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 morro... ta en titt ned mellom tennplugg hullet og se om du kan se noe da. har du motoren løst så tar du av bunnpanna og sjekker rådelager, får du tørna motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 morro... ta en titt ned mellom tennplugg hullet og se om du kan se noe da. har du motoren løst så tar du av bunnpanna og sjekker rådelager, får du tørna motoren? får tørna motoren ja, åpna toppdekselet å alt ser normalt ut, motoren står i bilen så blir vanskelig å bynne å skru av bunnpanne.. det er jo garantert stempelet som har smelt oppi? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 eller en bil av en ventil eller en stempelring som er løs og ligger inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 hurra..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weedar Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 bais Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 dette ødla helgen min ganske kraftig kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Ta en kompresjons test så ser du hvordan det ligger an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Jeg har hatt en slik plugg en gang, da jeg hadde lettmotorsykkel. Skyldtes gåen coil den gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Har sett dette før og da gikk det greit, men da var det selve pluggen som hadde gått i oppløsning, (biltema i en ford) ble jo noen småhakk i topp og stempel men ikke noe annet... eneste eg ikke likte var det salige hakket opp der gjengene går. skal jo noe til og lage det... gå som nevnt for en komp test.. denne motoren kunne umulig høres frisk ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Jeg har hatt en slik plugg en gang, da jeg hadde lettmotorsykkel. Skyldtes gåen coil den gangen. forrige eier hadde sotte på feil el.net på motoren, å det var vist ikke så bra for motoren sa han... så liker å tro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Har sett dette før og da gikk det greit, men da var det selve pluggen som hadde gått i oppløsning, (biltema i en ford) ble jo noen småhakk i topp og stempel men ikke noe annet... eneste eg ikke likte var det salige hakket opp der gjengene går. skal jo noe til og lage det...gå som nevnt for en komp test.. denne motoren kunne umulig høres frisk ut.. er ikke helt i vater den motoren her nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Damn.. Det der har ikke noe med coil å gjøre. Det har vært noe som fysisk har slått til pluggen. Ser for meg at stempelet har litt for mye slingringsmon.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå