Weedar Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 og så alt det ARBEIDET rett i dass ... det er bra frusterende det !! Lykke til. Bra dere ordner opp hvertfall uten knuste kneskåler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrPingu Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Det er faktisk respekterte folk på forumet her som har hørt at motoren har gått, riktignok uten eksosanlegg...hvordan dette ikke ble avdekket er meg veldig usikkert.... Men Kim skal jo selvfølgelig få igjen pengene! Hallo, skulle bare mangle! Får heller ta en prat med forrige eier om evt litt refusjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Detta var ikke mye å spare på nei! Bra du ordner opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrPingu Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Da var penger overført til Kim! Så er det opp til meg og ta en alvorsprat med forrige eier!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Flott å se at det finnes ærlige og redelige folk her inne på forumet som ordner opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Ta bort råden og slå nedi en trekubbe. Gammelt triks som ble gjort i gamle dager på r6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 eller at jeg tar sement neddi hullet bare å ha litt ekstra gass når den starter, så la den få kjøre seg inn litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå