Gå til innhold

ettermontert turbo


tommythemxpro
 Share

Anbefalte innlegg

altså, i værste tilfelle kræsjer du og får millioner i regresskrav.

ellers kan du risikere og miste bruksfradraget og bli påtvunget å betale hele summen av effektøkninga de. ca 1000kr pr hest + straffegebyr.

og bilen vil fortsatt ikke bli godkjent for vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde aldri tatt sjansen jeg. kjører du på en jævel som da blir lam, så har du føkka hele livet ditt.

Tror du har misforstått litt, er det han som du kjører på (uten å ha gyldig forsikring) som er jævelen?

Hehe, som Rotax8 sier, sålenge du ikke kjører som et svin eller har en bil som skiller seg ut (enten med styling eller ser ut som et vrak) så er sjangsen liten for å blitt tatt. Men et probleme r også at andre kan kjøre i deg å hvis det er en stor hendelse kan det bli foretatt teknsik undersøkelse påbegge bilene som er innvolvert.

Trodde ikke du mistet retten på bruksfradraget? Det har jeg ikke hørt noe om men ja, er vist mulighet for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde aldri tatt sjansen jeg. kjører du på en jævel som da blir lam, så har du føkka hele livet ditt.

Tror du har misforstått litt, er det han som du kjører på (uten å ha gyldig forsikring) som er jævelen?

Hehe, som Rotax8 sier, sålenge du ikke kjører som et svin eller har en bil som skiller seg ut (enten med styling eller ser ut som et vrak) så er sjangsen liten for å blitt tatt. Men et probleme r også at andre kan kjøre i deg å hvis det er en stor hendelse kan det bli foretatt teknsik undersøkelse påbegge bilene som er innvolvert.

Trodde ikke du mistet retten på bruksfradraget? Det har jeg ikke hørt noe om men ja, er vist mulighet for det også.

Har vel ikke misforstått, men mulig jeg ordla meg feil. det er hvertfall en stygg sak hvis det blir etterforsket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers kan du risikere og miste bruksfradraget og bli påtvunget å betale hele summen av effektøkninga de. ca 1000kr pr hest + straffegebyr.

og bilen vil fortsatt ikke bli godkjent for vei!

Dette står det ingen ting om i lovverket. Det de kan gjøre hvis du blir tatt og bilen har vært i Norge i over 10 år er å gi deg en sjønnsmessig bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...