eXclusive Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Hvilke pun nr. Skal jeg koble sammen for nullstille olje service paa e34? Lyser naa gult, og jeg har hatt full service.
mudbug Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Her er den. 1. Ignition off. 2. Short pins 7 + 19 with wire (remember to put a fuse on this wire). 3. Turn ignition on and wait for about 4 seconds for an Oil Service reset, 10 seconds for an Inspection reset, then 4. Remove the wire. 5. Replace the cap on the diagnostic socket. 6. Turn ignition off again.
Iceybear Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Hei, drit i det overstående..... Bruk jord fra chassis på pin 7, sett tenninga på ON uten å starte... fly forran å jord pin 7, hold koblinga på plass i 4 sekunder... da er oljelampa nullstilt, slå av tenninga å sett på ON igjen uten å starte, jord pin 7 i 12 sekunder om du også ønsker å nullstille servicelampa. Må ta oljelampa og slå av for hver gang. Værsegod pin nummer står inne i kontakta når du skrur av lokket btw......
jensemann23 Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 synes nå den første forklaringen var mye bedre... Pin 19 er det samme som jord. Trenger vel ikke gjøre det vanskeligere enn det er...
Otis Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Om dette mot formodning ikke skulle fungere, så er det på sin plass med en nullstilling av hjerne på bilen. Da tar du bare av den ene batteri polen i 20 min også prøver du på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå