håk Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 ble ingen bilder, da jeg støtte på noen nye problemer! hehe... både med været og bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 uffda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Ja, sikringene på vinduene foran gikk visst(det regnet, og de var nede), og med spacerne til de gamle felgene, subbet dekkene i litt bråe svinger, så byttet til mindre spacers, men da subbet den på innsiden, i støtdemper fjæra! huff... Blitt godt kjente med jekken i det siste hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 samme skjedde med min i regn xD bare at det var ikke sikringen, den ene "armen" til ramma som hever og senker vinduene knak tvers av, da var det bare og rive av panele på døra og dra vinduet opp og teipe det med gaffa : i ettertid syntes jeg det er litt morsomt og tenke på men var ikke kult når det skjedde på vei hjem fra en lang dag på jobb: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Nye felger, nye bilder Hva syns dere? Har lyst på dvd/cd foran (som man putter i cd sloten) verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Sett på sommerfelger til neste år, og ønsker meg GS Chromeline eller GS Goldline! Hva tror dere blir penest, Gull eller Krom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Gull, for guds skyld. Chromeline ser helt for jævlig ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Gå for gull... Med crom ser det ut som ein av våre nye landsmenn sin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Okei, ja det var faktisk overbevisende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Gullfelgene er pene. Sjekk linken i signaturen min, er endel bilder av min bil med akkurat de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Begynner å bli en del med gullfelger nå. Syns LM replicaene til GS er veldig pene på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Jaa, må nok ta meg god tid der... Har også så å si bestemt med for å lakke den til våren! farge?? Jeg syns den rødfargen nøstbakken har er jævlig pen, ellers liker jeg mørkeblå... Har tenkt å kjøpe nye skjørt, og bak og frontfanger... alt m-tech før lakkinga, en del skrammer og dritt på det som står på! Creds til Nøstbakken sin tråd for det! ser jo ny ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 hvilke felger var det som sto på bilen fra før? hva har du gjort med de? bbs lm felger er drit tøft på e36 eller bbs motorsport. sef replika hjul da ekte vare koster skjorta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Hjulene fra førstesiden sto på før noen bbs, men 10" bak på en E36 er i bredeste laget Men bbs har mye rått! er egentlig interessert i brede felger igjen, med kant. Hva tror du jeg kan få for bmw felgene? og ja, må bli replica, gjerne brukte replica også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Gå for goldline felger, og kjøp mtech bakfanger, også hvis du skal lakkere, lakker den i endten en mørk blå farge, eller mørk lilla Pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå